عصر خودرو

خداحافظی با کارت‌های پرداخت بانکی:

​​رونمایی از سرویس پرداخت موبایلی تجارت پی (Tejarat Pay) در نمایشگاه تراکنش

عصر بازار: همزمان با برگزاری نمایشگاه تراکنش از سرویس پرداخت موبایلی تجارت پی (Tejarat Pay) با حضور دکتر ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی و جمعی از مسؤولین بانک تجارت و بازدیدکنندگان، رونمایی شد.

​​رونمایی از سرویس پرداخت موبایلی تجارت پی (Tejarat Pay) در نمایشگاه تراکنش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، با رونمایی از نرم‌افزار تلفن همراه، از این پس، امکان "پرداخت از هر مکان و در هر زمان" برای خریداران کالا و خدمات فراهم و تعریفی نو از پرداخت (تپ) انجام شده است.
    حمیدرضا رونقی مدیر راهکارهای بانکداری الکترونیک شرکت عصر دانش افزار با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر، ‌توقع کاربران از یک گوشی تلفن همراه از تماس تلفنی و مشاهده صفحات اینترنتی فراتر رفته و از آن به عنوان دوربین عکاسی و فیلمبرداری ، قبله نما، مسیریاب، همراه بانک، ابزار پرداخت و بسیاری کاربردهای دیگر نیز استفاده می‌کنند.
    وی با اشاره به مشکلات و هزینه‌هایی که روش‌های معمول پرداخت با استفاده از کارت بانکی و پایانه‌های فروشگاهی (POS) برای مشتریان، صاحبان کسب و کار، شرکت‌های PSP و بانک‌ها ایجاد کرده است گفت: بدین ترتیب نیاز به استفاده از تلفن همراه در این زمینه با هدف راحتی و امنیت کاربر، رفع مشکلات و کاستن از هزینه‌ها به شدت احساس می شد.
    مدیر راهکارهای بانکداری الکترونیک شرکت عصر دانش افزار با بیان تجارب شرکت‌هایی نظیر اپل و سامسونگ در این باره ادامه داد: در ایران نیز با تولید نرم افزار موبایل بانک تجارت عملاً امکان "پرداخت از هر مکان و در هر زمان" برای تلفن‌های همراه با نام "تجارت پی " فراهم شده است.
    رونقی گفت: این اپلیکیشن علاوه بر سهولت استفاده و امنیت اطلاعات مشتریان، امکاناتی برای حفظ و نگهداری مشتریان قدیمی و جلب مشتریان جدید را برای صاحبان کسب و کار فراهم آورده است.
    وی افزود: با استفاده از این سرویس مشتریان قادر به پرداخت موبایلی بهای کالا و خدمات بصورت حضوری و یا غیرحضوری (در سایت ارائه دهنده کالا و خدمات)  بوده و رمز را نیز بر روی تلفن همراه خود وارد نموده و بدین وسیله از افشای رمز جلوگیری بعمل خواهد آمد.
    رونقی به مزایای این نرم‌افزار برای صاحبان کسب و کار اشاره کرد و گفت: صاحبان کسب و کار علاوه بر دریافت موبایلی بهای کالا و خدمات خود، به امکاناتی از قبیل ارائه کوپن تخفیف، ارسال تبلیغات و پیام، اعلام حراج‌های فصلی و نمایش مکان کسب و کار، به مشتریان بالقوه دسترسی خواهند داشت.
    گفتنی است در حال حاضر تهیه این نرم‌افزار از طریق سایت TejaratPay.com  امکان‌پذیر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها