عصر خودرو

دیدار رییس سازمان بورس ایران با رییس نهاد ناظر بر بازار سرمایه ترکیه

عصر بازار: دکتر محمد فطانت، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران با دکتر وحدتین ارتاش، رییس "هیئت بازارهای سرمایه" (CMB) نهاد ناظر بر بازار سرمایه ترکیه در شهر استانبول دیدار و گفتگو کردند.

دیدار رییس سازمان بورس ایران با رییس نهاد ناظر بر بازار سرمایه ترکیه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در این دیدار که هیاتی از بورس های ایران و ترکیه حضور داشتند، در خصوص راه های توسعه و گسترش روابط و همکاری بورس ها گفت وگو شد.

    دکتر فطانت با اشاره به همکاری ترکیه در شرایط قبل از تحریم، تداوم ارتباط بین بخش‌های دولتی و خصوصی دو کشور، حتی در دوران تحریم را ارزشمند عنوان کرد و گفت: اکنون فصل جدیدی از ارتباط بین المللی با ایران آغاز شده است، امیدواریم بخش‌های اقتصادی دو کشور از فرصت به وجود آمده در جهت افزایش مناسبات اقتصادی بین دوکشور استفاده کنند.

    رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، پیشینه تاریخی و سیاسی ایران و ترکیه و همجواری دو کشور و همچنین ارتباط عاطفی بین دو ملت را بسترهای مناسب توسعه همکاری های مشترک دانست و از رییس "هیئت بازارهای سرمایه" (CMB) نهاد ناظر بر بازار سرمایه ترکیه برای دیدار از ایران دعوت به عمل آورد که مورد پذیرش قرار گرفت.

    وحدتین ارتاش، رییس "هیئت بازارهای سرمایه" (CMB) نهاد ناظر بر بازار سرمایه ترکیه نیز ضمن اظهار رضایت از روند رو به افزایش سطح همکاری دو کشور که طیف وسیعی از روابط دو جانبه، به ویژه در بخش‌های انرژی، بازرگانی، گردشگری و صنعتی، را در بر میگیرد، بر ارتقاء سطح همکاری بورس ایران و نهاد ناظر بر بازار سرمایه ترکیه تاکید ورزید و شرایط جدید را به منزله فرصتی برای دو کشور همسایه برای توسعه روابط اقتصادی دانست و این گفت وگو و دیدار را مثمر ثمر در آینده روابط و همکاری های دو جانبه خواند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها