عصر خودرو

در راستای ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد اقتصادی انجام شد

رونمایی از دیده‌بان شفافیت و عدالت توسط نماینده مجلس

عصر بازار: ظهر امروز تشکل غیر دولتی سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت به همت تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر اشخاص حقیقی شکل گرفته، رونمایی شد.

رونمایی از دیده‌بان شفافیت و عدالت توسط نماینده مجلس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، ظهر امروز سه‌شنبه سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت با هدف افزایش مشارکت مردم و مقابله با فساد اقتصادی در تمامی حوزه‌ها از سوی تنی‌چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله احمد توکلی رونمایی و آغاز به کار کرد.

    بر اساس این گزارش، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس در آئین رونمایی از این سازمان مردم نهاد گفت: با توجه به قوانین مترقی جمهوری اسلامی ایران از تمامی ظرفیت‌های مردمی به منظور دفاع از حقوق شهروندی و اجرای عدالت همواره قوانینی وجود داشته که در کنار فرمان‌ 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری در موضوع مقابله با فساد اقتصادی، تدوین شده، اما در مقام عمل چندان از این حقوق دفاع نشده است.در حال حاضر فساد به مثابه یک موجود زنده تا جایی رشد یافته است که به فساد سیستمی تبدیل شده و حتی دستگاه‌های مرتبط را نیز گرفتار فساد کرده است.

    بر این اساس، این تشکل مردم‌نهاد کمک می‌کند تا در راستای قانون و بهره‌گیری از توان مردم به نهادهای نظارتی کشور به منظور مقابله با فساد و افزایش اعتماد پذیری مردم به سلامت نظام اقتصاد کشور کمک کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها