عصر خودرو

طی معاملات روز گذشته ثبت شد؛

رشد اندک قیمت ها در بازار نقدی و آتی سکه

عصر بازار: به دنبال روند مثبت اما آرام بهای اونس در بازارهای جهانی، روز گذشته قیمت سکه در بازار آتی و نقدی با رشد اندکی رو به رو شد.

رشد اندک قیمت ها در بازار نقدی و آتی سکه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، قیمت سکه در معاملات آتی بورس کالا دیروز (دوشنبه) در پی حرکات مثبت بازار اونس و ثبات نرخ ارز افزایش اندکی را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت سکه در معاملات سررسید آبان ماه با رشد 0/12 درصدی و با نرخ 946 هزار تومان معامله شد. سکه تحویل دی با قیمت 947 هزار تومان به فروش رسید که افزایش 0/28 درصدی را به ثبت رساند. قرارداد تحویل اسفند نیز با قیمت 949 هزار تومان معامله شد و رشد 0/3 درصدی را در این روز تجربه کرد. در آخر نیز سکه تحویل اردیبهشت با قیمت 958 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و افزایش 0/16 درصدی را نسبت به روز چهارشنبه اخیر تجربه کرد.

    از سویی حجم معاملات آتی سکه دیروز در بورس کالای ایران به چهار هزار و 83 قرارداد و به ارزش بیش از 390 میلیارد ریال رسید.

    از طرفی بازار سکه نقدی نیز روز یکشنبه گذشته با رشد اندک قیمت رو به رو شد، به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت 943 هزار تومان رسید. نیم‌سکه نیز با قیمت 471 هزار تومان، ربع سکه با قیمت 247 و سکه یک گرمی با نرخ 169 هزار تومان در این روز به فروش رسید.

    از سویی به نظر می رسد فدرال رزرو تصمیم خود برای افزایش نرخ بهره را به سال 2016 میلادی موکول خواهد کرد که این مسئله موجب شوک کوچکی طی روزهای آتی بر روند بهای طلا و در نتیجه قیمت سکه در بازار داخلی خواهد شد، البته باید منتظر ماند و دید که نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا که از امروز سه شنبه آغاز به کار خواهد کرد چه نتایجی به دنبال خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها