عصر خودرو

تحرک حقیقی‌ها در تالار شیشه‌ای

عصر بازار: در جریان معاملات امروز بورس اوراق بهادار شاخص کل با بیش از ۱۰۰ واحد رشد در مرز ورود به کانال ۶۳ هزار واحدی قرار گرفت.

تحرک حقیقی‌ها در تالار شیشه‌ای
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر بازار، معاملات امروز بورس اوراق بهادار در حالی به پایان رسید که شاخص کل با 119 واحد رشد در رقم 62 هز ار و 923 واحدی قرار گرفت. همچنین ارزش کل بازار بالغ بر 271 هزار میلیارد تومان است.
    در بازار امروز، نمادهای «وغدیر»، «وبملت» و «شبندر» تاثیرگذاری مثبت به ترتیب 45، 23 و 19 واحدی بر شاخص کل داشتند که بیشترین تاثیر مثبت در بازار امروز به شمار می‌رود. همچنین نمادهای «سقاین» و «رمپنا» بیشترین تاثیرگذاری منفی را در بازار امروز داشتند و به ترتیب اثر منفی 10 و 6 واحدی بر جا گذاشتند.
    در جریان معاملات امروز پس از گروه‌های تک سهم سایر معادن و محصولات چرمی، گروه سهام چند رشته‌ای که شامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری است، بیشترین بازدهی مثبت را داشتند که شامل بازدهی مثبت 1.4 درصدی بود.
    همچنین گروه لاستیک با بازدهی منفی 0.7 درصد، بیشترین تاثیر منفی را در بازار امروز داشت. از سوی دیگر سهم‌های «شپلی»، «کماسه» و «قزوین» پس از اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، بیشترین صف‌های خرید را تجربه کردند، در حالی که سهم‌های «قشرین»، «سصفها» و «کهرام» طولانی‌ترین صف‌های فروش را به خود اختصاص دادند.

    امروز حقیقی‌های بازار، میل زیادی به فروش نداشتند و فقط 20 درصد از میزان فروش در بازار را به خود اختصاص دادند، در حالی که نسبت به خرید سهام، رویکرد متفاوتی داشتند و بر خلاف رویه‌های معمول، 36 درصد از خرید سهام، توسط حقیقی‌ها انجام شد. به این ترتیب عملکرد حقوقی‌ها در جریان معاملات امروز معادل 80 درصد در سمت عرضه و 64 درصد در سمت تقاضا بوده است.

    برچسب ها