عصر خودرو

معاون مالی و منابع انسانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن عنوان کرد:

سود سهام شرکت‌ها آیینه شرایط اقتصادی کشور

عصر بازار: معاون مالی و منابع انسانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن اعلام کرد: در صورتی که شرایط مطلوب و روبه بهبودی در اقتصاد کشور نمایان شود قطعا این بهبودی در سود شرکت‌ها تبلور خواهد کرد و سرمایه‌گذاران اصولا بر روی سهامی تمرکز می‌کنند که از نظر بنیادی قوی باشد.

سود سهام شرکت‌ها آیینه شرایط اقتصادی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، محمدمهدی نادری، معاون مالی  و منابع انسانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن با اشاره به اینکه روند نزولی بازار از دی‌ماه 92 تاکنون ادامه داشته است، گفت: حرکت رو به نزول شاخص به گونه‌ای تداوم یافته که شاخص امروز به مرز 62 هزار واحد رسیده است و این نشان از آن دارد که بازار براساس انتظارات حرکت می‌کند.

    وی افزود: این روند نشان می‌دهد که فعالان بازار باید تحلیل بنیادی را مدنظر قرار دهند و در کنار آن هیچ‌گاه روی حرف‌ها و انتظارات عمل نکنند.

    نادری تصریح کرد: در صورتی که شرایط مطلوب و رو به بهبودی در اقتصاد کشور نمایان شود قطعا این بهبودی در سود شرکت‌ها تبلور خواهد کرد.

    وی در تشریح روند کنونی بازار گفت: تا زمانی که شرایط  اقتصادی مطلوب شده و این مطلوبیت در سودآوری شرکت‌ها اثر گذارد، زمان می‌برد.

    وی افزود: از سوی دیگر حقوقی‌های فعال در بازار از نظر منابع مالی در مضیقه قرار دارند و تا زمانی که بازار نوسان آنها را جبران نکند برای جبران هرگونه ضرر اقدام به فروش می‌کنند.

    نادری خاطرنشان کرد: آنچه که بازار را به سمت مثبت و صعودی شدن سوق می‌دهد ورود نقدینگی است و تا زمانی که سهام داران عمده و حقوقی ها و سرمایه گذاران پول های جدیدی را وارد بازار نکنند، انتظار برگشت کامل وجود ندارد.

    به گفته وی با ورود نقدینگی و نمایان شدن شرایط مطلوب اقتصادی در میزان سود سهام شرکت‌ها و از سوی دیگر بهبود بازارهای جهانی می‌توان به مثبت و صعودی شدن بورس امیدوار بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها