عصر خودرو

مشاور سازمان خصوصی سازی :

تهاتر شرکت مخابرات با سازمان خصوصی‌سازی

عصر بازار- مشاور سازمان خصوصی سازی با اشاره به نحوه پرداخت بدهی شرکت اعتماد مبین به سازمان خصوصی سازی گفت: شرکت اعتماد مبین بابت طلب‌ خود از دولت قرار است این طلب را با تهاتر به سازمان خصوصی‌سازی بابت بدهی مخابرات پرداخت کند.

تهاتر شرکت مخابرات با سازمان خصوصی‌سازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان ، سید جعفر سبحانی در توضیح جریان پرداخت بدهی شرکت مخابرات به سازمان خصوصی‌سازی بیان کرد: شرکت اعتماد مبین در حال حل و فصل کردن مشکلات و آماده‌سازی شرایط برای پرداخت بدهی است.


    وی در ادامه افزود: شرکت شرکت اعتماد مبین قرار است بدهی خود را به صورت تهاتر به سازمان خصوصی‌سازی پرداخت کند که برای انجام این مراحل فرصت بیشتری از سازمان خصوصی سازی طلب کرده و این فرصت از سوی این سازمان برای انجام مراحل قانونی تهاتر داده شده است.


    مشاور سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: شرکت اعتماد مبین بابت طلب‌ خود از دولت قرار است این طلب را با تهاتر به سازمان خصوصی‌سازی بابت بدهی مخابرات پرداخت کند که برای طی شدن مراحل قانونی فرصت بیشتری درخواست کرده است و با نظارتی که از سوی سازمان خصوصی‌سازی صورت گرفته خوشبختانه مراحل قانونی آن به خوبی در حال طی شدن است.


    سبحانی اظهار کرد: در روند تهاتر طرف بدهکار به شرکت اعتماد مبین از سازمان خصوصی‌سازی استعلام بدهی این شرکت را گرفته و پس از تایید از سوی این سازمان بدهی به صورت تهاتر به حساب خزانه واریز خواهد شد.


    وی خاطر نشان کرد: جریان پرداخت بدهی به صورت تهاتر در حال طی شدن است که اگر این موضوع به نتیجه نرسد مراحل اخذ بدهی را طریق دیگری پیگیری خواهیم کرد.

     

    برچسب ها