عصر خودرو

معاون وزیر اقتصاد در مراسم معارفه کرباسیان:

طیب نیا تورم را تک رقمی و خصوصی سازی را واقعی کرد

عصر بازار- معاون خزانه‌داری وزارت اقتصاد با بیان اینکه طیب‌نیا نقش ویژه‌ای در ایجاد خردورزی در اقتصاد ایران ایفا کرده است گفت: در ۴ سال گذشته تحولات بزرگی در اقتصاد کشور روی داده و امیدواریم در دوره بعد نیز همین مسیر ادامه پیدا کند.

طیب نیا تورم را تک رقمی و خصوصی سازی را واقعی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، رحمت‌الله اکرمی در مراسم تودیع و معارفه وزیر اقتصاد که عصر امروز در تالار مدرس این وزارتخانه برگزار شد به نمایندگی از کارکنان مجموعه وزارت اقتصاد ضمن قدردانی از تلاشهای دکتر طیب‌نیا در 4 سال گذشته گفت: تعابیری نظیر خروج از بحران اقتصادی و آغاز رونق غیرتورمی، رسیدن به تورم تک رقمی و پیروزی در جنگ‌های اقتصادی از جمله تعابیر پرتکرار و آشنایی است که در دولت یازدهم شنیده‌ایم.

    وی افزود: کافی است برای درک موفقیت‌های به دست آمده در حوزه اقتصاد نگاهی به سال 91 کشور داشته باشیم که در آن زمان آشفتگی حرف اول را در اقتصاد می‌زد.

    اکرمی ادامه داد: قصد نداریم بگوییم همه این توفیقات نتیجه تلاش دکتر طیب‌نیا است چرا که همانطور که ایشان تاکید کردند این پیروزی‌ها نتیجه همکاری و تلاش هر 3 قوه می‌باشد.

    وی با بیان اینکه طیب‌نیا نقش ویژه‌ای در ایجاد خردورزی در اقتصاد ایران ایفا کرده است گفت: خردورزی و آرامش طیب‌نیا در سیاست‌های اقتصادی ایران نقش ویژه‌ای داشته است.

    وی افزود: اگر چه کارهای فراوانی در دولت یازدهم در حوزه اقتصاد انجام شد اما به همین نسبت کارهای انجام نشده زیادی وجود دارد که باید در دولت دوازدهم به نتیجه برسد.

    به گفته اکرمی، در 4 سال اخیر قدم‌های مهمی در اجرای طرح جامع مالیاتی برداشته شده و شاهد افزایش سهم درآمدهای مالیاتی بوده‌ایم.

    وی افزود: امروز بازار سرمایه عمق بیشتری یافته و سهم بالاتری در تامین مالی پروژه‌های اقتصادی را پیدا کرده است.

    اکرمی ادامه داد: امروز اطلاعات دقیق‌تری از درآمدها و بدهی‌های دولت وجود دارد و از خزانه‌داری روزآمدتری بهره‌مند شده‌ایم. در این 4 سال خصوصی‌سازی واقعی‌تر و سهام عدالت نیز به مردم واگذار شد.

    وی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای دکتر طیب‌نیا برای وزیر جدید اقتصاد آرزوی توفیق کرد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو