عصر خودرو

۲۳۰۰۰ پیوند آسمانی با تسهیلات ازدواج بانک تجارت

عصر بازار- بانک تجارت از آغاز سالجاری ،با اعطای بیش از ۷۳۰۰۰ فقره وام ازدواج به زوجهای جوان در قالب طرح پشتیبان پیوندها در این امر مشارکت داشته است.

۲۳۰۰۰ پیوند آسمانی با تسهیلات ازدواج بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت، ابراهیم کاظم پور سخنگوی این بانک با اعلام این خبر افزود:کلیه شعب این بانک در سراسر کشور در اجرای طرح پشتیبان پیوندها آمادگی دارند تا در کمترین زمان ممکن و در صورت تکمیل مدارک متقاضی و ارائه یک ضامن معتبر نسبت به اعطای تسهیلات فوق اقدام نمایند.

    کاظم پور یاد آور شد: در طرح پشتیبان پیوندها که طی مرداد و شهریور ماه 96 از سوی بانک مرکزی و بمنظور کاهش صف انتظار متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج به مورد اجرا گذاشته می شود،بانک تجارت عاملیت پرداخت 70 هزار فقره تسهیلات ازدواج را عهده دار شده که طی این مدت 23190 نفر از متقاضیان نسبت به دریافت وام از این بانک مبادرت نموده اند.

    مشاور مدیر عامل بانک تجارت در امور رسانه خاطر نشان کرد:شعب این بانک در راستای اشاعه سنت حسنه ازدواج در سطح جامعه از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه به بیش از 73000 نفر از زوجهای جوان در سراسر کشور تسهیلات ازدواج پرداخت نموده اند.

    برچسب ها