عصر خودرو

برگزاری دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

عصر بازار: پس از برگزاری موفق اولین همایش ملی حاکمیت شرکتی در راستای تحقق سند چشم‌انداز در اردیبهشت‌ماه ۹۲ و استقبال گسترده و کم نظیر مخاطبان از این همایش، دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با همکاری بورس اوراق بهادار تهران و دانشگاه الزهراء(س) در ۲۸ و ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۴برگزار می‌شود.

برگزاری دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، محورهای دومین همایش شامل حاکمیت شرکتی و توسعه اقتصادی، حاکمیت شرکتی و شفافیت، حاکمیت شرکتی و بهبود فضای کسب و کار، حاکمیت شرکتی و قانون‌گذاری، حاکمیت شرکتی و توسعه نظام تأمین مالی، حاکمیت شرکتی و مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، حاکمیت شرکتی و رقابت‌پذیری اقتصاد، حاکمیت شرکتی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی و حاکمیت شرکتی و نظام مدیریت است.

    علاقه‌مندان برای حضور در دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی و یا ارسال مقالات می توانند با دبیرخانه این همایش( دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه الزهراء(س) ) به شماره 88212578-021 تماس یا به سایت همایش به نشانی www.ircgnc.ir مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها