عصر خودرو

ارائه رزومه توسط ۵ شرکت ایرانی برای ساخت جکت‌های فاز ۱۱ پارس جنوبی

عصر بازار- رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به مشارکت شرکت‌های ایرانی در ساخت جکت‌های فاز ۱۱ پارس جنوبی، اظهار کرد: در این راستا پنج شرکت ایرانی رزومه خود را ارائه کرده‌اند.

ارائه رزومه توسط ۵ شرکت ایرانی برای ساخت جکت‌های فاز ۱۱ پارس جنوبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا ، رضا خیامیان ، با بیان این که طبق نظر وزارت نفت قرار است برای ساخت جکت‌های فاز 11 پارس جنوبی کنسرسیومی از شرکت‌های ایرانی زیر نظر استصنا (انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران) تشکیل شود، ادامه داد: در این راستا برخی از شرکت‌های ایرانی رزومه خود را ارائه دادند که رزومه آنها در حال بررسی است. این شرکت‌ها، شرکت‌هایی هستند که در زمینه‌ ساخت سکو مطالعه و فعالیت کرده‌اند.

    وی از ارائه رزومه توسط پنج شرکت ایرانی خبر داد و گفت: تاکید بر این است که این شرکت‌ها، شرکت‌های خصوصی باشند.

    رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، بیان کرد: کنسرسیومی که برای ساخت جکت‌های فاز 11 پارس جنوبی تشکیل می‌شود باید توسط توتال نیز مورد تایید قرار بگیرند. استصنا ناظر این کنسرسیوم محسوب می‌شود.

    بر اساس این گزارش خیامیان پیش از این اعلام کرده بود سازنده‌های داخلی برای ساخت جکت‌های فاز 11 پارس جنوبی فعال شده‌اند تا 50 درصد از این جکت‌ها در داخل کشور ساخته شوند.

    بر اساس امضای قرارداد بین شرکت ملی نفت با شرکت توتال 50 درصد از تجهیزات باید توسط سازندگان ایرانی ساخته شود. بر این اساس شرکت‌ها و سازندگان ایرانی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کردند. در این راستا قرار است یک کنسرسیوم تشکیل شود که انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت نیز در این زمینه مشغول به کار است.

    برچسب ها