عصر خودرو

البین بانک روسیه همکاری ها با ایران را گسترش می دهد

عصر بازار- البین بانک روسیه افزون بر توافق سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری در ساخت شهرک گردشگری «تایسیز سبلان» بین سرعین و اردبیل، در صادرات-واردات، بازاریابی و آموزش تولید صنایع دستی در جمهوری داغستان با طرف های ایرانی همکاری می کند.

البین بانک روسیه همکاری ها با ایران را گسترش می دهد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، توافق اولیه سه جانبه در این حوزه در مذاکرات عبدالله عمروف مدیرعامل البین بانک، یوسف اوماوو وزیر صنعت و تجارت جمهوری داغستان فدراسیون روسیه و علی لطفی بنیادگذار موسسه خیریه پرتو 12 بهمن زیر پوشش سازمان بهزیستی در شهر مسکو به دست آمد.
    برپایه این توافق که شامگاه پنجشنبه حاصل شد، بانک روسی و شرکت های ایرانی طرف همکاری، فعالانه در حوزه واردات و صادرات فعالیت خواهند کرد تا از مزیت های تولیدی در هر دو کشور برای افزایش سطح مبادلات بهره بگیرند.
    با توجه به نزدیکی دو کشور و همچنین راههای گوناگون دسترسی ترکیبی زمینی، هوایی و دریایی از خزر به ویژه با داغستان در ساحل شمال غربی این دریا، البین بانک برای افزایش فعالیت ایران در این جمهوری کمک خواهد کرد.
    فروش دستافرینه ها و تولیدات جامعه و کارگاههای تحت پوشش سازمان بهزیستی از جمله صنایع غذایی، برگزاری دوره های آموزشی در جمهوری داغستان با محور صنایع دستی ایرانی و همکاری در عرصه آبزی پروری و فرآوری محصولات دریایی از جمله بندهای این توافق است.
    برپایه مذاکرات انجام شده، شرکت های ایرانی به داغستان که سالانه حدود 40 هزار تن صید دریایی دارد، برای راه اندازی صنایع فرآوری و کنسروی در این بخش همکاری می کنند.
    همچنین در چارچوب توافق امضا شده روز چهارشنبه، یک نمایشگاه ویژه صنایع دستی ایرانی در ساختمان مرکزی البین بانک راه اندازی می شود و طرف روسی گشایش یک شعبه برای انجام امور مالی و کارهای بانکی در ایران را نیز در نظر گرفته است.
    مدت اجرای توافق فروش صنایع دستی جامعه تحت پوشش بهزیستی در منطقه قفقاز روسیه سه ساله است و بانک روسی خرید، توزیع و فروش زنجیره ای مانند فرش، تابلو فرش، گلیم، بافته ها و انواع دیگر دستافرینه ها و همچنین تولیدات غذایی را در شهرهای مختلف این منطقه انجام خواهد داد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو