عصر خودرو

عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

بانک شهر پشتوانه عظیم مدیریت شهری کلان‌شهرها

عصر بازار- عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید براین‌که پشتوانه ای عظیم به نام بانک شهر در کنار مدیریت شهری کلان شهرها قرار دارد، گفت: این بانک به عنوان یک بانک تازه تاسیس توانسته است مدیریت جهادی را در کلانشهرها به منصه ظهور برساند.

بانک شهر پشتوانه عظیم مدیریت شهری کلان‌شهرها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حسن پژمان با بیان این مطلب اظهار کرد: زیرساخت‌های کلانشهرها سال‌هاست که با همت مدیران شهری و همکاری بانک شهر شکل می گیرد.
    وی با بیان این‌که بانک شهر طی سالهای گذشته خدمات بسیار خوبی را در شهر مشهد و سایر کلانشهرها از خود برجای گذاشته است گفت: وجود یک بنگاه اقتصادی قدرتمند در کنار مدیریت شهری تاثیر بسزایی در تصمیم سازی مدیران شهری دارد.
    عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: امروزه درآمد شهرها آنقدر در برابر هزینه ها ناچیز است که همین مقدار نیز صرف بودجه جاری شهر شده و چیزی برای فعالیت‌های عمرانی شهرها باقی نمی‌ماند.
    پژمان تصریح کرد: بانک شهر به عنوان یک بانک تازه تاسیس توانست مدیریت واقعی را در کلانشهرها منصه ظهور برساند و به عنوان بازوی قدرتمند مدیریت شهری به شمار برود.
    وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برای ایجاد یک خط قطار شهری به بودجه ای چند هزار میلیارد تومانی نیاز دارد و این درآمد های جزئی قطعا پاسخگوی این حجم عظیم منابع نخواهد بود، از این رو سال‌هاست که شهرداری‌ها با پشتوانه ای به نام بانک شهر با خیال آسوده اقدام به تصمیم گیری و اغاز یک پروژه عظیم در شهرها می پردازند.

    برچسب ها