عصر خودرو

فولاد هرمزگان از عملکرد میاندوره گفت

عصر بازار- شرکت فولاد هرمزگان دلایل مربوط به تغییرات اقلام صورتهای مالی میاندوره سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۶ را به تفصیل شرح داد.

فولاد هرمزگان از عملکرد میاندوره گفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،کاهش وجه نقد به دلیل افزایش فروش اعتباری در سه ماهه اول سال 96 است، همچنین درخصوص تغییرات مربوط به حسابهای دریافتنی تجاری عمدتا بابت افزایش میزان و بهای فروش محصولات شرکت در سه ماهه اول سال بوده که ناشی از افزایش تقاضا و همچنین رشد و ثبات قیمتها در بازار فلزات داخلی و جهانی است.
    از آنجایی که بخش قابل توجهی از این فروش ها به صورت اعتباری انجام گرفته، لذا  این موضوع موجب افزایش حسابهای دریافتنی تجاری گردیده است.
    از طرفی تغییرات مربوط به حسابهای پرداختنی غیرتجاری عمدتا بابت افزایش سپرده های پرداختنی به برخی پیمانکاران بوده که تا تاریخ ترازنامه تسویه نگردیده است.
    این گزارش می افزاید، افزایش میزان سود عملیاتی ناشی از افزایش میانگین بهای فروش محصولات در مقایسه با قیمتهای سال 95 بوده است.
    در خصوص تغییرات مربوط به جریان نقد عملیاتی موضوع مربوط به افزایش فروش اعتباری در سه ماهه سال جاری است.
    در پایان گفتنی است، عمده دلایل تغییرات سود پرداختنی بابت استقراض به علت پرداخت اقساط تسهیلات معوق مربوط به سال 95 میباشد که در سال 96 پرداخت شده است.

    برچسب ها