عصر خودرو

رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر اعلام کرد:

خبرنگاران پیشروان رشد و توسعه فرهنگی

عصر بازار- رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر همزمان با فرارسیدن روزخبرنگار ضمن تبریک به مناسبت این روز؛ اهالی رسانه را پیشروان رشد و توسعه فرهنگی در هر جامعه ای عنوان و اظهار کرد:قطعا تحقق جامعه‌ای اخلاق مدار وپاسخگو نیازمند تعامل هرچه بیشتر و نزدیک تر مسئولان با طلاعیه داران عرصه اطلاع رسانی است.

خبرنگاران پیشروان رشد و توسعه فرهنگی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک شهر، حمید رضا عظیمی طی یادداشتی به مناسبت این روز تاکید کرد: رشد و توسعه هرجامعه ای مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.

    طلاعیه داران این سلسله ،راهیان وادی آگاهی ، راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب ساختند و در سپهرشهادت و ایثار ستارگان جاوید شدند.

    هفدهم مردادماه که به یادمان شهادت مظلومانه "محمود صارمی" ، خبرنگار فقید"خبرگزاری جمهوری اسلامی "روزخبرنگار نامیده شده است،یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت و آگاهی بخشی بی ادعا را چراغ راه جامعه کرده اند.

    اینجانب فرا رسیدن این روز بزرگ را به طلاعیه داران عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه احدیت ، کامیابی و توفیق روز افزون را اهالی رسانه آرزومندم.

    برچسب ها