عصر خودرو

آنلاین با تالار کشاورزی

عرضه ۲۰۰ تنی شکر پرطرفدار

عصر بازار: تا دقایقی دیگر شاهد عرضه هفت هزار و ۲۵۰ تن محصول در تالار کشاورزی بورس کالا خواهیم بود که در صورت وجود تقاضا ۱۰ هزار و ۹۵۰ تن دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد شد.

عرضه ۲۰۰ تنی شکر پرطرفدار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز محصولات روغن خام سویا، روغن خام آفتابگردان و گندم دوروم توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران عرضه می شود. بر این اساس 4 هزار تن گندم دوروم استان های خوزستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، فارس با قیمت پایه یک هزار و 150 تومان توسط این شرکت روی تابلو عرضه خواهد رفت. همچنین 50 تن روغن خام سویا آرژانتین که در صورت وجود تقاضا 950 تن دیگر نیز به آن اضافه می شود، عرضه خواهد شد. یک هزار تن روغن خام آفتابگردان اوکراین نیز که در صورت تقاضا 9 هزار تن دیگر نیز موجود است توسط شرکت بازرگانی دولتی روی تابلوی عرضه خواهد رفت.
    امروز شرکت بازرگانی توسعه نیشکر وصنایع جانبی با عرضه 200 تنی شکر سفید در تالار کشاورزی حضور دارد. همچنین یک هزار تن کنجاله سویا پرک توسط شرکت توسعه بحار تجارت روی تابلو عرضه خواهد رفت که در صورت تقاضا یک هزار تن دیگر نیز به میزان اضافه خواهد شد. ذرت دامی روسیه دیگر محصولی است که امروز به میزان یک هزار تن توسط شرکت والا تجارت به پرور در بورس کالا عرضه می شود.
    همچنین تمام عرضه های امروز این تالار به صورت نقدی است. در جدول زیر جزئیات عرضه های امروز آورده شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها