عصر خودرو

مدیر کل اکتشافات وزارت صنعت معدن وتجارت :

اشتغالزایی بیشتر با توسعه معادن

عصر بازار- مدیر کل اکتشافات وزارت صنعت معدن وتجارت گفت: فعالیت های مثبت در حوزه معدن، موجب اشتغالزایی مولد شده و کارها به سمت تخصصی شدن پیش رفته است.

اشتغالزایی بیشتر با توسعه معادن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،اسدالله کشاورز مدیر کل اکتشافات وزارت صنعت معدن وتجارت گفت: از 133 پهنه اکتشافی در کشور ، 49 پهنه در اختیار سازمان نوسازی و توسعه معادن و صنایع معدنی ایران قرار گرفت که از این تعداد کار 20 پهنه تا فروردین امسال، به پایان رسیده است.

    وی در ادامه افزود: ایمیدرو تا به حال توانسته 400 حوزه معدن کشف کند که اگر فقط 10 تا از آنها به نتیجه نهایی و بهره برداری برسد ، اتفاق بسیار بزرگی در حوزه معدن کشور رخ داده است.

    مدیر کل اکتشافات وزارت صنعت معدن وتجارت تصریح کرد: شاید به انتظاراتی که از اکتشاف در پهنه های معدنی داشتیم، دست نیافته ایم  ولی آنچه که مسلم است به خیلی از پتانسیل های کشف نشده دست یافتیم.

    وی با اشاره به کشف معادن جدید در استان های خراسان رضوی، مرکزی و اصفهان تأکید کرد: در بحث پهنه ، انتقادات زیادی به ما شد ولی ما در وزارت صنایع به رسالت مورد نظر با حمایت سازمان زمین شناسی در این حوزه رسیده ایم.

    کشاورز در پایان یادآور شد: فعالیت های مثبت در حوزه معدن، موجب اشتغالزایی مولد شده و کارها به سمت تخصصی شدن پیش رفته است.

    برچسب ها