عصر خودرو

بیت‌کوین نقد از سکه افتاد

عصر بازار- «بیت کوین نقد» که نسخه جدید ارز دیجیتالی بیت کوین است، از اولین روز تولد خود که در روز سه‌شنبه هفته گذشته بود، با بیش از ۵۰ درصد کاهش به ۲۸۸ دلار رسیده است.

بیت‌کوین نقد از سکه افتاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا ، در حالیکه روز سه شنبه هفته گذشته شکل جدیدی از  بیت کوین، ارز دیجیتالی، با نام «بیت کوین نقد» پا به عرصه معاملات ارزی گذاشت، بسیاری از سرمایه گذاران در این حوزه نگران کاهش چشمگیر ارزش بیت کوین بودند که البته این موضوع محقق نشد. 

    در همین حال کمتر از یک هفته از تولد «بیت کوین نقد» نمی گذرد که ارزش آن با بیش از 50 درصد کاهش به 288 دلار رسیده است؛ این در حالی است که در روز چهارشنبه هفته گذشته قیمت آن درست یک روز بعد از رونمایی از اولین نسخه «بیت کوین نقد» به 727 دلار رسیده بود.

    البته کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که پیش بینی رفتار این سکه جدید در بازار معاملات ارز دیجیتالی مشکل است. از سویی دیگر دارندگان بیت کوین بر این باور هستند که «بیت کوین نقد» می تواند در آینده به کاهش ارزش بیت کوین منجر شود.  همچنین به گفته تحلیگران بلومبرگ؛  انتظار رفتار معقول از بازارهای بیت کوین نمی رود.

    بر پایه این گزارش، «کوین بیس» و «GDAX» که بزرگترین صرافی های ارز دیجیتالی در جهان هستند، تصمیم به حمایت از «بیت کوین نقد» گرفته اند؛ اما یک مشکلی وجود دارد و آن هم این است که مشتریان باید تا ژانویه سال 2018 میلادی منتظر بمانند تا دسترسی به ژتون های «بیت کوین نقد» برای آنها مهیا شود.

    برچسب ها