عصر خودرو

درخواست برخی سهامداران پدیده شاندیز برای تغییر هیات مدیره این شرکت

عصر بازار- حدود ۵۰ نفر از سهامداران پدیده شاندیز روز شنبه با مراجعه به استانداری خراسان رضوی در مشهد خواستار تغییر اعضای هیات مدیره فعلی این شرکت شدند.

درخواست برخی سهامداران پدیده شاندیز برای تغییر هیات مدیره این شرکت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ،بابک محمد گفت :هیات مدیره کنونی پس از یک سال و نیم فعالیت عملکرد موفقی نداشته بنابراین سهامداران بر اساس حق قانونی خواستار برگزاری نشست مجمع عمومی و رای گیری برای انتخاب هیات مدیره جدید هستند.
    بابک محمدی ادعا کرد: هیات مدیره کنونی پدیده شاندیز انتصابی است و نتوانسته مشکلی را حل کند بطوری که وضعیت این شرکت در شرایط بدتری نسبت به گذشته قرار دارد.
    وی همچنین مدعی شد: 97 درصد سهامداران پدیده در قالب گروه 30 هزار نفری با شرکت در یک نظرسنجی خواستار تغییر اعضای هیات مدیره شرکت هستند.
    یکی دیگر از سهامداران نیز نسبت به آغاز کار تکمیل پروژه آپارتمانهای میان مرتبه شرکت پدیده در شاندیز انتقاد و بیان کرد: در حالی که واحدهای مسکن مهر شاندیز با قیمت متری 800 هزار تومان مشتری ندارند قرار است در این پروژه برای هر مترمربع شش میلیون تومان هزینه شود.
    همچنین هزار نفر از سهامداران شرکت پدیده دیروز 13 مرداد با حضور در شاندیز همین خواسته ها را مطرح کرده بودند.
    سخنگوی شرکتهای پدیده نیز در گفت و گو با ایرنا هدف این اقدام را سیاه نمایی فضای فعلی و عملکرد هیات مدیره توصیف و بیان کرد: این افراد به بهانه برگزاری مجمع عمومی تجمع سهامداران را تشکیل داده اند و شرکت به دنبال پیگیری قضایی این فراخوان است.
    پروژه پدیده شاندیز از حدود 2.5 سال پیش در پی برخی تخلفات از جمله عدم دریافت مجوزهای لازم برای ساخت و ساز و نیز توزیع غیرمجاز سهام به صورت گسترده، در حالی که به علت سهامی خاص بودن مجاز به چنین کاری نبود با دستور مقام قضایی تعطیل شد. در مرحله نخست دفاتر فروش و عرضه سهام آن مسدود و بعد از مدتی کل پروژه متوقف شد.
    تکمیل پروژه پدیده شاندیز با آغاز عملیات تکمیل آپارتمانهای میان مرتبه این طرح بعد از 2.5 سال وقفه روز پنجشنبه گذشته طی مراسمی در شهر گردشگری شاندیز واقع در 30 کیلومتری غرب مشهد آغاز شد.

    برچسب ها