عصر خودرو

چشم انداز روشن بازار سرمایه

تحرک بورس با بسته اقتصادی دولت

عصر بازار- مدیر کل نظارت بر بازارهای بورس گفت: تجدید نظر دولت در سیاست های اقتصادی بر بازار سرمایه تاثیرات مثبتی ایجاد کرده است.

تحرک بورس با بسته اقتصادی دولت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،عیسی حسین پناه مدیر نظارت بر بازارهای بورس درباره وضعیت بورس گفت: تایید تفاهم نامه برجام توسط مجلس و شورای نگهبان منجر به پیش بینی آینده ای مثبت برای بازار سرمایه شد.

    حسین پناه افزود: در حال حاضر با توجه به سیاست های اقتصادی جدید دولت، امید برای رفع مشکلات اقتصادی افزایش یافته و از طرف دیگر با ارائه بسته اقتصادی مولفه های بازار مالی ،پولی و بازار سرمایه اثرات مثبتی خواهد گرفت.
    وی در خصوص روند صعودی شاخص در بازار سرمایه در هفته اخیر گفت: برنامه های جدید دولت برای بهبود شرایط اقتصاد کشور موجب شد فعالان و سرمایه گذاران بالقوه استقبال بهتری را برای ورود به بورس و خرید سهام از خود نشان دهند وشاخص کل  درهفته ی اخیر درمجموع مثبت بود.

    حسین پناه تصریح کرد : جهش هایی که در بازار سرمایه شاهدهستیم مبتنی بر انتظارات درآینده بازار است و بخش مهمی از اقدامات و تمایلات سهام داران بر مبنای همین انتظارات صورت می گیرد.

    حسین پناه گفت : افزایش استقبال مردم از خرید  سهام یک شرکت یا یک صنعت خاص می تواند  به دلیل پیش بینی  اثرات  مثبت سیاستها و رویداد اقتصادی بر فعالیت آن شرکت یا صنعت در آینده باشد.
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها