عصر خودرو

رفع ابهام "ولبهمن" از صورت مالی میاندوره

عصر بازار- شرکت بهمن لیزینگ در خصوص صورتهای مالی سه ماهه منتهی به ۳۱ خردادماه اقدام به شفاف سازی کرد.

رفع ابهام "ولبهمن" از صورت مالی میاندوره
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، این شرکت در خصوص جزئیات درآمدهای متفرقه، دلایل افزایش پیش دریافت‌ها و پیش پرداخت‌ها و همچنین دلیل کاهش موجودی کالا نسبت به پایان سال مالی 95 توضیح داد.

    به این ترتیب درآمدهای متفرقه شامل 5 میلیارد ریال درآمد عملیاتی جرائم تاخیر و پیگیری وصول مطالبات و درآمدهای غیرعملیاتی شامل مبلغ 7 میلیارد ریال درآمد تخفیفات بیمه نامه‌های صادره و 2 میلیارد ریال درآمد سود سپرده‌های بانکی است.

    این شرکت دلیل افزایش پیش دریافتها را وجوه دریافتی از مشتریان بابت فروش خودرو اعلام کرد که عمدتا در تیرماه 96 و متناسب با تکمیل فرآیند مربوطه تسویه گردیده است، همچنین دلیل افزایش پیش پرداختها بابت خرید کامیونت 6 و 8 تن از شرکت بهمن دیزل و کامیون کشنده فاو تک محور و جفت محور از شرکت سیبا موتور بوده است که در تاریخ تهیه گزارش عملکرد سه ماهه، خودروهای مزبور از خودروساز تحویل نگردیده است.

    در پایان گفتنی است، کاهش موجودی کالا نسبت به پایان سال 95 عمدتا به دلیل فروش 31 دستگاه خودرو مزدا3 و 115 دستگاه کامیونت تایگر فاو بوده که در اسفند 95 جزو موجودیهای شرکت محسوب میشده و طی سه ماهه امسال به فروش رفته است.

    برچسب ها