عصر خودرو

دکتر لشکربلوکی عضو هیأت مدیره بانک:

بانک صادرات ایران مسیر جدیدی را آغاز کرده است

عصر بازار- ​دکتر مجتبی لشکربلوکی، عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران در سفر به استان کرمانشاه ضمن بازدید از برخی شعب، در جمع کارکنان، به تشریح و تبیین نقشه راه، اهداف و برنامه‌های بانک پرداخت.

بانک صادرات ایران مسیر جدیدی را آغاز کرده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک صادرات، وی در این دیدار تأکید کرد: براساس نقشه راه بانک صادرات ایران، هر شعبه به یک سوپرمارکت مالی تبدیل می شود تا از این طریق درآمدهای کارمزدی افزایش یابد و ٣ هزار شعبه و باجه بانک صادرات ایران در اقصی نقاط کشور، محلی برای ارائه انواع خدمات مالی، ارزی و بیمه ای و ... می شوند.

    دکتر لشکربلوکی با اشاره به برخی اولویت‌های نقشه راه بانک اظهار داشت: براساس این نقشه تا سال 1400، انجمادزدایی از دارایی‌های بانک به ویژه وصول مطالبات معوق یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بانک خواهد بود که نیاز به تلاش و کارگروهی تمام کارکنان دارد.

    عضو هیأت‌مدیره با تأکید بر اینکه یکی از راه‌های دستیابی به سودآوری، کاهش هزینه‌های بانک و قیمت تمام شده پول از طریق جذب منابع ارزان‌قیمت است، گفت: راهبرد اصلی بانک، کاهش سهم منابع گران قیمت در پرتفوی منابع بانک است.

    دکتر لشکر بلوکی در پایان سخنانش گفت: در صنعت بانکداری، جلب رضایت کارکنان و افزایش انگیزه و تعلق سازمانی از محرکه‌های اصلی بهبود بهره‌وری است که این مسئله دغدغه مدیران عالی بانک نیز می‌باشد.

    عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران در خصوص زمان باز شدن نماد بانک در بورس نیز گفت: خوشبختانه صورتهای مالی با تعدیل مثبت نسبت به پیش بینی قبلی بسته شده و گزارش حسابرس نیز اخذ شده و اکنون آماده برگزاری مجمع هستیم و متعاقباً پیش نیازهای باز شدن نماد به سرعت فراهم خواهد شد.

    دکتر لشکر بلوکی در پایان سخنانش گفت: بدلیل تلاش های صورت گرفته، اکنون در آستانه بازگشایی نماد بانک صادرات، آینده شفاف تری پیش روی سهامداران، مدیران و سایر ذینفعان قرار دارد.

    برچسب ها