عصر خودرو

معاون وزیر صنعت خبرداد؛

آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی کشاورزی برای دریافت تسهیلات

عصر بازار- قائم مقام و معاون طرح و برنامه وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : ثبت نام از واحدهای تولیدی کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید از امروز از طریق سامانه «بهین‌یاب» آغاز شد.

آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی کشاورزی برای دریافت تسهیلات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی با بیان اینکه  این ثبت نام  بر اساس درخواست وزیر جهاد کشاورزی و موافقت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و وزیر صنعت، معدن و تجارت  آغاز شد افزود: این موضوع در جلسات برگزار شده بین وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و واحدهای مشمول طرح، نحوه ثبت نام آنها، مراحل بررسی پرونده ها و معرفی واحدها به بانک جمع بندی و به تصویب رسید.

    قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور تولید اضافه کرد: با فراهم سازی امکان ثبت نام برای واحدهای کشاورزی در سامانه بهین یاب، واحدهای تولیدی صنایع تبدیلی، واحدهای صنایع غذایی، واحدهای تولیدی محصولات گلخانه ای و واحدهای پرورش ماهی در قفس می توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت درخواست خود از مزایای طرح رونق در سال 96 بهره مند شوند.

    رحمانی تصریح کرد : طرح رونق تولید از مجموعه پروژه های اقتصاد مقاومتی است که در سال گذشته با پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت به تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی رسید و با توجه به عملکرد بسیار موفق آن که با همکاری بانک مرکزی، بانک های عامل، سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی در کشور اجرا شد، در سال جاری نیز مورد تاکید و تایید ستاد فرماندهی قرار گرفت و جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال  96 نیز قرار گرفت.

    وی یادآور شد: در سال  گذشته و در قالب این پروژه بیش از 25 هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی به ارزش حدود 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

    برچسب ها