عصر خودرو

"پروما"باردیگر میزبان جشنواره طلایی بانک تجارت

عصر بازار- دومین قرعه کشی جشنواره طلایی ویژه پایانه های فروشگاهی بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مجتمع تجاری پروما مشهد برگزار شد .

"پروما"باردیگر میزبان جشنواره طلایی بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت ، در این مراسم که روزشنبه سی و یکم تیر ماه در مجتمع تجاری پروما در مشهد برگـزار شد،براساس میزان امتیازات کسب شده ،به قید قرعه به پذیرندگان دارای کارتخوان فروشگاهی بانک تجارت ،تعداد 24 فقره کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا گـردید .

    در بخش دیگری از این مراسم، آیین قرعه کشی و اهدای 80 کارت هدیه یک میلیون ریالی به مشتریانی بود که از طریق دستگاه های کارتخوان فروشگاهی ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت در این مجتمع، خرید کرده بودند .

    در این رویداد منصوری  مدیر شعب استان خراسان رضوی با اشاره به خدمات الکترونیک بانک تجارت ، حذف پول فیزیکی را یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه های پایانه فروشگاهی دانست .

    دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان دستگاههای POS شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند ، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به پایگاه اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankish.com مراجعه نمایند.

    برچسب ها