عصر خودرو

آیین بهره‌برداری از اتوبوس‌های شهری تهران با حمایت بانک تجارت

عصر بازار- مراسم بهره‌برداری از اتوبوس‌های شهری در قالب طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران با حمایت بانک تجارت برگزار شد.

آیین بهره‌برداری از اتوبوس‌های شهری تهران با حمایت بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت، پس از انعقاد تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به منظور اعطای 200 فقره تسهیلات فروش اقساطی اتوبوس، ظهر دوشنبه دوم مرداد ماه آیین آغاز بهره‌برداری از این طرح با حضور قالیباف شهردار تهران برگزار شد.

    پیمان سنندجی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به تفاهمنامه این بانک با سازمان اتوبوسرانی شهر تهران گفت: لازم است تقدیر ویژه از بانک تجارت به عنوان بانک پیشرو و پیشقدم در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی داشته باشم. وی خاطرنشان کرد: حمایت بانک‌ها از ناوگان حمل و نقل عمومی تاثیر مستقیم در سلامت، رفاه و زندگی بهینه مردم دارد و بر اساس تفاهمنامه‌ای که اخیرا با بانک تجارت به امضا رساندیم هم اکنون 30 دستگاه اتوبوس تک کابین آماده بهره‌برداری شده است. وی همچنین ابراز امیدواری کرد، با تداوم حمایت‌های بانک تجارت و تحقق ورود 200 دستگاه اتوبوس منطبق با تفاهمنامه مذکور، بانک تجارت و سازمان اتوبوسرانی بتوانند گام مشترکی برای توسعه حمل و نقل عمومی در شهر تهران بردارند.
    پیمان سنندجی همچنین طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: برای رسیدن به اتوبوسرانی پیشرفته شبکه خطوط را اصلاح کردیم، سرفاصله اتوبوس ها در حوزه کاهش یافت اما با این حال کمبودهایی در مناطق 22گانه حس می‌شود که در حال بررسی و بهبود است.
    وی کاهش 12 درصدی سوخت را از تاثیرات زمان بندی مناسب برای اتوبوس ها دانست و گفت: امروز 30 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شده است که تداوم این اقدامات چرخ نوسازی را در حوزه حمل و نقل عمومی شهر را روان می‌کند‌، همچنین در همین راستا طی ماه‌های اخیر حدود 700 دستگاه مینی بوس فرسوده از رده خارج شده است.
    گفتنی است، بانک تجارت اواسط تیرماه سال جاری با شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و دو شرکت بهره‌بردار این سازمان تفاهمنامه اعطای 200 فقره تسهیلات فروش اقساطی اتوبوس امضا کرده است. این بانک همچنین به منظور تسهیل پرداخت کرایه اتوبوس و مترو، پروژه کیف پول الکترونیک بانک تجارت را در فاز ابتدایی در شهرهای تهران و اراک آغاز کرده و به زودی در سراسر کشور آن را اجرا خواهد کرد.

    برچسب ها