عصر خودرو

در معاملات روز گذشته قراردادهای آتی بورس کالا؛

قیمت سکه تحویل آبان و دی به هم رسیدند

عصر بازار: قیمت سکه در معاملات آتی بورس کالای دیروز (سه شنبه) بر خلاف مسیر اونس در بازارهای جهانی با روند افزایشی قیمت رو به رو شد که به گفته فعالان بازار سکه قیمت ها دیروز تحت تاثیر بهای دلار قرار گرفت.

قیمت سکه تحویل آبان و دی به هم رسیدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، دیروز سکه سررسید آبان ماه با افزایش 0/22 درصدی با نرخ 941 هزار تومان معامله شد. سکه تحویل دی ماه نیز با قیمت 941 هزار تومان به فروش رسید و افزایش0/37 درصدی را تجربه کرد. در این بین قرارداد تحویل اسفند با قیمت 943 هزار تومان معامله شد و رشد 0/39 درصدی را به ثبت رساند. در آخر هم سکه تحویل اردیبهشت سال آینده با قیمت 952 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و افزایش 0/29 درصدی را تجربه کرد.

    نکته قابل توجه در معاملات روز گذشته آتی سکه این بود از فاصله قیمتی بین سر رسیدها کاسته شده به طوری که سر رسید آبان و دی با یک قیمت به فروش می رسند.

    حجم معاملات آتی سکه دیروز در بورس کالای ایران به سه هزار و 173 قرارداد و به ارزش بیش از 301 میلیارد ریال رسید.

    از طرفی سکه نقدی نیز با روند افزایشی قیمت معاملات روز سه شنبه را به پایان رساند، به طوری که بهای سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد با قیمت 944 هزار تومان معامله شد و رشد 4 هزار تومانی را نسبت به دوشنبه اخیر شاهد بود.

    این در حالی است که در پایان معاملات این روز قیمت نیم سکه 470 هزار تومان و ربع و سکه یک گرمی به ترتیب با نرخ 246 و 169 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

    از سویی به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و سایر اقتصادهای بزرگ جهان طی روزهای آینده تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا و ارزش دلار می گذارد که این موضوع موجب تغییر روند سکه در بازار داخلی نیز خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها