عصر خودرو

مشارکت بانک تجارت در طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج

عصر بازار- بانک تجارت در اجرای طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج، از ابتدای مرداد ماه سال جاری تا پایان شهریورماه پرداخت ۷۰ هزار وام ازدواج را به انجام می‌رساند.

مشارکت بانک تجارت در طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت، ابراهیم کاظم‌پور سخنگوی بانک تجارت با اعلام این خبر گفت: بر اساس توافق انجام شده بین بانک مرکزی و 10 بانک و یک صندوق قرض الحسنه، مقرر شده تا از ابتدای مرداد ماه همزمان با آغاز دهه کرامت تا پایان شهریور ماه سال 1396 به منظور کاهش صف متقاضیان در انتظار حدود 500 هزار فقره تسهیلات ازدواج پرداخت گردد.

    وی خاطرنشان کرد: بانک تجارت نیز به عنوان یکی از بانک‌های شرکت کننده در این طرح ضربتی، پرداخت 70 هزار فقره وام ازدواج را بر عهده گرفته و شعب این بانک با دریافت اسناد و مدارک و ضمانت از یک ضامن معتبر بابت هر فقره وام طبق قوانین بانک مرکزی نسبت به پرداخت این وام به متقاضیانی که در سامانه وام ازدواج بانک مرکزی ثبت نام کرده‌اند،  اقدام خواهد کرد. کاظم‌پور تاکید کرد: کلیه شعب بانک تجارت در سراسر کشور با تمام توان آماده اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج هستند.

    سخنگوی بانک تجارت همچنین اظهار داشت: در اجرای این طرح مناطق کم‌برخوردار و افرادی که زمان بیشتری را در صف این وام حضور داشته‌اند در اولویت قرار دارند. همچنین از زوجین درخواست می‌شود در سال «اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال» و در راستای رونق اقتصاد ملی تسهیلات دریافتی را صرف خرید کالای ایرانی کنند.

    وی درباره عملکرد این بانک در زمینه پرداخت وام ازدواج گفت: بانک تجارت از ابتدای سال 1395 تا کنون تعداد 190 هزار فقره و از ابتدای سال جاری 45 هزار فقره وام ازدواج پرداخت کرده است.

    برچسب ها