عصر خودرو

در معاملات امروز تالار نقره ای رقم خورد؛

مصرف کنندگان در صف خرید «فیلم ها»

عصر بازار: معاملات محصولات پتروشیمی امروز با استقبال مصرف کنندگان از پلی اتیلن های سبک و سنگین فیلم به پایان رسید.

مصرف کنندگان در صف خرید «فیلم ها»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  بورس کالای ایران، با وجود بهبود نسبی حجم عرضه برخی محصولات در معاملات امروز، اما همچنان به دلیل قرار داشتن در فصل مصرف چند محصول همچون پلی اتیلن های سبک فیلم، شاهد تقاضای بالای خریداران در مقطعی از زمان معاملات بودیم. 

    علی حیدری، کارشناس بازار پتروشیمی در این باره گفت: با توجه به شروع فصل بارندگی محصولات فیلم با افزایش حجم معاملات روبه رو هستند.

    به این ترتیب عرضه یک هزار تنی پلی اتیلن سبک فیلم 0075 بندرامام با 2 هزار و 700 تن تقاضا روبه رو شد که در پایان معامله گران میانگین قیمت 4 هزار و 34 تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

    در همین حال امروز علاوه بر افزایش عرضه پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پی وی سی ها نیز افزایش عرضه داشتند، به طوری که حجم عرضه گرید 65 بندرامام 2 هزار و 992 تن بود و تقاضایی معادل 9 هزارتن داشت، خبر تغییر خط تولید این کالا از هفته آینده یکی از دلایل افزایش حجم تقاضا برای آن عنوان شده است.

    قیمت پایه این کالا 2 هزار و 415 تومان بود و معامله گران میانگین قیمت 2 هزار و 610 تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

    البته امروز «ایکس تری» و 209 امیرکبیر نیز با افزایش تقاضا نسبت به عرضه روبه رو بودند، به طوری که عرضه 2 هزار و 500 تنی ایکس تری 4 هزار و 540 تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه این کالا 4 هزار و 146 تومان بود که در پایان میانگین قیمت 4 هزار و 238 تومان را برای این کالا ثبت شد.

    همچنین پلی اتیلن سبک خطی 209 نیز در این روز به میزان 4 هزار و 400 تومان عرضه و 7 هزار و 612 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 3 هزار و 971 تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا 4 هزار و 38 تومان رقم خورد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها