عصر خودرو

دبیرکل بانک مرکزی:

اعتماد مردم ارزنده‌ترین دارایی شبکه بانکی است

عصر بازار- سید محمود احمدی دبیر کل بانک مرکزی در همایشی در بانک تجارت گفت: اعتماد مردم به شبکه بانکی کشور ارزنده‌ترین دارایی بانک‌ها به شمار می‌رود و اعضای این شبکه باید برای صیانت از این اعتماد تلاش مجدانه داشته باشند.

اعتماد مردم ارزنده‌ترین دارایی شبکه بانکی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  بانک تجارت، دبیرکل بانک مرکزی در همایشی با حضور کارکنان بانک تجارت گفت: مجموعه بانک‌های کشور با 250 هزار نفر پرسنل و 22 هزار شعبه گسترده‌ترین خدمات اقتصادی را به تمامی هموطنان ارائه می‌دهد. وی با بیان اینکه ارائه خدمت در شبکه بانکی زمان و مکان خاصی ندارد، اظهار کرد: کیفیت خدمات بانکی در ایران به گونه‌ای است که حتی یک لحظه قطعی سرویس برای مردم قابل تصور نیست و با همت کارکنان تلاش‌گر شبکه بانکی کشور، اکنون خدمات ارائه شده در جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با بانک‌های منطقه با فاصله بسیار بیشتری در دسترس استفاده کنندگان قرار دارد.

    احمدی با یادآوری این نکته که خدمت‌رسانی شبکه بانکی مخصوص یک قشر خاص نیست، افزود: خدمات بانکی به طور مستمر از یک کارگر ساده زحمتکش گرفته تا یک مدیر عالی‌رتبه بخش دولتی یا خصوصی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند و بانک‌ها برای هر فردی از جامعه خدمتی فراهم کرده‌اند. این گستردگی به گونه‌ای است که بیش از 90 درصد خدمات مالی در ایران بر عهده شبکه بانکی قرار دارد.
    دبیرکل بانک مرکزی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورها امکان اینکه بتوان مبلغی را از بانکی به بانک دیگر از طریق خدمات نوین بانکی منتقل کنیم وجود ندارد، حال اینکه ایرانیان در خانه خود امکان جابه‌جایی پول در تمامی حساب‌های مدنظر، انجام امور چک، پرداخت قبض و ده‌ها خدمت دیگر را از طریق ابزارهایی همچون موبایل دارند.
    دبیرکل بانک مرکزی در ادامه سخنرانی خود یادآور شد: اعتماد مردم به شبکه بانکی کشور ارزنده‌ترین دارایی بانک‌ها به شمار می‌رود و شایسته است تمام اعضای این شبکه برای صیانت از این اعتماد تمام تلاش خود را انجام دهند. کارکنان بانک‌ها فراموش نکنند که ما وکیل مردم هستند و مردم به بانک اعتماد دارند که دارایی نقدی خود را در اختیار می‌گذارند.

    برچسب ها