عصر خودرو

آژانس بین المللی انرژی؛

روند افزایش تولید نفت آمریکا سال آینده کند می‌شود

عصر بازار- آژانس بین المللی انرژی در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که تولید نفت آمریکا را به دلیل کاهش بهای نفت با روند نزولی مواجه شود.

روند افزایش تولید نفت آمریکا سال آینده کند می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، آژانس بین المللی انرژی در تازه ترین پیش بینی خود، افزایش تولید نفت آمریکا را در سال آینده میلادی به دلیل کاهش قیمت با روند نزولی برآورد کرد. 

    پیش از این آژانس بین المللی انرژی افزایش تولید نفت ایالات متحده را برای سال 2018 میلادی 680 هزار بشکه ای در روز پیش بینی کرده بود؛ اما این بار این رقم را به 570 هزار بشکه در روز کاهش داد؛ تولید فعلی نفت ایالات متحده در حال حاضر 9.3 میلیون بشکه در روز است. 

    همچنین «هوآرد گروئناسپچ»، مدیر آژانس بین المللی انرژی گفت: انتظار می رود پیش بینی کاهش قیمت نفت، در تولید نفت آمریکا در سال آینده میلادی تاثیر بگذارد.

    آژانس بین المللی انرژی قیمت نفت برنت را برای سال آینده میلادی 52 دلار در هر بشکه برآورد کرده که این رقم در مقایسه با پیش بینی ماه گذشته این نهاد بین المللی 4 دلار کمتر ا ست.

    البته آژنس بین المللی انرژی رشد تقاضای نفت آمریکا را در سال جاری میلادی از 320 هزار بشکه در روز به 310 هزار بشکه کاهش داده است و اعلام کرده که این رقم در سال 2018 میلادی به 360 هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت.

    برچسب ها