عصر خودرو

افزایش قیمت پایه محصولات پلیمری؛

پی وی سی ها صدر نشین شدند

عصر بازار- مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۸ و ۲۵ تیرماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.

پی وی سی ها صدر نشین شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پی وی سی گرید 70 به میزان 2 درصد نسبت به  هفته گذشته است. قیمت این کالا از 3 هزار و 572 تومان به 3 هزار و 644 تومان رسید.

    در رتبه های بعدی هم گرید پی وی سی 60 با 1.9 درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل قرار دارد، این کالا از رقم 3 هزار و 414 تومان به 3 هزار و 478 تومان رسید.

    پی وی سی 57 و 65 هم با 1.7 درصد رشد نسبت به هفته قبل روبه رو شد. در ادامه پلی استایرن معمولی با 1.5 درصد افزایش قیمت به رقم 4 هزارو 891 تومان رسیده است.

    همچنین استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره نیز با 1.1 درصد افزایش قیمت در رده های بعدی قرار دارند، این کالاها به ترتیب 56 و 52تومان گران شدند.

    پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری هم نسبت به هفته گذشته با 1.1 درصد رشد روبه رو شدند. همچنین پلی اتیلن سنگین بادی، تزریقی، دورانی و پلی پروپیلن های شیمیایی هم با 0.06 درصد افزایش نسبت به هفته قبل روبه رو شدند.

    در همین حال پلی پروپیلن های نساجی به میزان 0.6 درصد نسبت به قبل افزایش قیمت داشتند. در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن های سنگین اکستروژن و فیلم نیز 0.5 رشد قیمت داشتند.

    در گروه پلی اتیلن ها، در هفته جاری پلی اتیلن سبک فیلم نیز روندی منفی داشت، به طوری که با 0.05 درصد کاهش نسبت به هفته قبل به رقم 4 هزار و 118 تومان رسید.

    در محاسبه قیمت پایه محصولات پلیمری، نرخ دلار نیز با افزایش 0.1 درصدی به رقم 3 هزار و 773 تومان رسید.

    برچسب ها