عصر خودرو

کاهش قیمت طلای سرخ

عصر بازار- نایب رئیس شورای ملی زعفران از کاهش حدود ۶ درصدی قیمت زعفران در بازار خبر داد و گفت: روانه شدن زعفران های دپو شده در منازل به بازار، از جمله دلایل این امر است.

کاهش قیمت طلای سرخ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از افکارنیوز، غلامرضا میریاز کاهش قیمت زعفران در بازار خبر داد و اظهارداشت: قیمت هرکیلوگرم زعفران بین 5 تا 6 درصد کاهش یافته  و درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم از این محصول حداقل 3 میلیون و 900 هزار تومان و حداکثر 5 میلیون و 300 هزار تومان است. 

    وی درباره دلایل کاهش قیمت این محصول افزود: کسانی که برای سود بیشتر زعفران را خریداری و در منازل خود دپو کرده بودند الان با نزدیک شدن به آغاز فصل برداشت جدید، محصولات خود را به بازار عرضه کرده اند و آنها را به هر قیمتی که خریداران مایل هستند، به فروش می رسانند تا روی دستشان نماند. 

    نایب رئیس شورای ملی زعفران ادامه داد: از طرفی مصرف داخلی این محصول افت کرده و همین امر نیز یکی دیگر از دلایل کاهش قیمت زعفران است. 

    میری درباره آخرین وضعیت صادرات طلای سرخ نیز گفت: متاسفانه هنوز گمرک آماری در این زمینه اعلام نکرده و اصلا نمی توان برآورد کرد که شرایط به چه صورت بوده و چقدر محصول تاکنون از کشور صادر شده است.

    برچسب ها