عصر خودرو

آنلاین با معاملات بازار فیزیکی بورس کالا

۹۷ درصد تالار صنعتی و معدنی در اختیار فولاد خوزستان

عصر بازار: روز گذشته در تالار صنعتی و معدنی هیچ عرضه ای صورت نگرفت و به نوعی این تالار به مرخصی رفته بود اما مثل اینکه امروز اوضاع فرق کرده است و فعالان این حوزه با دست پر به بازار آمده اند.

۹۷ درصد تالار صنعتی و معدنی در اختیار فولاد خوزستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، تا دقایقی دیگر 71 هزار و 940 تن محصول صنعتی و معدنی روی تابلو عرضه می رود و در صورت تقاضا 41 هزار و 430 تن دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد شد.
    کارگزاری سی ولکس کالا بازاریابی 71 هزار و 720 تن از محصولات امروز این تالار را در اختیار دارد. بزرگترین عرضه امروز متعلق به شرکت فولاد خوزستان است. بر این اساس این شرکت 70 هزار تن تختالC را با قیمت پایه یک هزار و 202 تومان راهی تالار صنعتی و معدنی می کند و در صورت تقاضا 40 هزار تن دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد کرد.
    فولاد آذربایجان نیز با یک هزار و 720 تن انواع محصول شامل یک هزار و 220 تن سبد میلگرد و 500 تن پودر آهن قراضه در بازار امروز حضور دارد. مسئولیت فروش این محصولات نیز به عهده کارگزاری سی ولکس کالاست.
    شرکت ذوب آهن اصفهان امروز 220 تن تیرآهن 12 را با قیمت پایه هر کیلوگرم یک هزار و 630 تومان عرضه می کند. در صورت تقاضا یک هزار و 100 تن دیگر نیز از این محصول موجود است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها