عصر خودرو

افزایش سرمایه چهار شرکت بورسی

عصر بازار: چهار شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران (سهامی عام)، کارخانجات ایران مرینوس، سبحان دارو و صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تازگی اطلاعات مربوط به افزایش سرمایه خود را در سامانه کدال منتشر کرده‌اند.

افزایش سرمایه چهار شرکت بورسی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران با نماد معاملاتی «وصنا» با سرمایه فعلی یک هزار میلیارد ریال اعلام کرده قصد افزایش سرمایه به میزان 500 میلیارد ریال (50 درصد) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را دارد.

    از سوی دیگر، شرکت کارخانجات ایران مرینوس نیز با سرمایه فعلی 65 میلیارد ریال برنامه افزایش سرمایه 35 میلیارد ریالی ( معادل 0.53درصد) را در دستور کار دارد. «نمرینو» موضوع افزایش سرمایه خود را جبران بخشی از مخارج سرمایه گذاریهای انجام شده در سنوات گذشته مربوط به طرح انتقال کارخانه از محل سود انباشته اعلام کرده است.

    از طرفی شرکت سبحان دارو نیز با سرمایه فعلی 200 میلیارد ریال قصد دارد سرمایه خود را به میزان 100 میلیارد ریال معادل 50 درصد افزایش دهد. موضوع افزایش سرمایه دستیابی به استاندارد جی ام پی اعلام شده ضمن اینکه «سبحان» افزایش سرمایه خود را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین خواهد کرد.

    در نهایت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز با سرمایه فعلی 24 هزار و 788 میلیارد و 613 میلیون ریال اعلام کرده سرمایه خود را به میزان 25 هزار و 211 میلیارد و 386 میلیون ریال معادل 100 درصد افزایش می‌دهد. طبق اعلام این شرکت منبع تامین افزایش سرمایه از محل سود انباشته است ضمن اینکه موضوع افزایش سرمایه نیز جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده و اصلاح ساختار مالی عنوان شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها