عصر خودرو

بیست و دومین کنگره جهانی نفت در استانبول ترکیه آغاز به کار کرد

عصر بازار- روز گذشته بیست و دومین کنگره جهانی نفت با حضور ده‌ها تن از وزرای کشورهای تولیدکننده نفت و هزاران نفر از نمایندگان و مدیران نفتی جهان در استانبول ترکیه آغاز به کار کرد.

بیست و دومین کنگره جهانی نفت در استانبول ترکیه آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، پیش‌بینی می‌شود در کنگره سال جاری 50 نفر از وزرای کشورهای تولیدکننده نفت و 500 نفر سیاست‌گذاران نفتی بین‌المللی، 500 نفر از مدیران شرکت‌های نفتی بین‌المللی و 5 هزار نفر از کارشناسان از 100 کشور جهان حضور خواهند یافت.

    پیش‌بینی می‌شود 20 هزار نفر نیز از این کنگره بازدید کنند.این کنگره توسط شورای نفت جهانی که یک سازمان غیردولتی و غیرانتفاعی است و دفتر مرکزی آن در انگلیس واقع شده است، برگزار می‌شود.

    قرار است در طول این کنگره  جلساتی با حضور وزرا و همچنین میزگردهایی در سطح مدیران شرکت‌های نفتی برگزار شود. در این اجلاس مقامات نفتی بین‌المللی نظیر محمد بارکیندو دبیرکل اوپک، بن‌ون بوئردن مدیرعامل شرکت نفی رویال‌داتشل و باب‌دادلی مدیرعامل شرکت نفتی بیرتیش پترولیوم حضور خواهند یافت.

    پیش‌بینی می‌شود وزیر انرژی روسیه نیز در این اجلاس حضور یافته و احتمالاً با «درن‌وودز» مدیرعامل شرکت اگزون‌موبیل دیدار کرده و درباره میدان نفتی و گازی «ساخالین یک» با وی گفت‌وگو کنند. کنگره قبلی جهانی نفت در سال 2014 و در مسکو روسیه برگزار شد.

    برچسب ها