عصر خودرو

مشتری بانک تجارت، برنده کمک هزینه خرید" Audi" جشنواره پات

عصر بازار- طی مراسمی جایزه ویژه کمک هزینه خرید یک دستگاه خودروی Audi Q۵ جشنواره پایانه های فروشگاهی شرکت ایران کیش (پات)، به ایرج عاشورخانی از مشتریان بانک تجارت اهدا شد.

مشتری بانک تجارت، برنده کمک هزینه خرید" Audi" جشنواره پات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت ، درمراسم اهدای جایزه ویژه جشنواره پایانه های فروشگاهی ایران کیش (پات) که عصر پنج شنبه اول تیر ماه با مشارکت شرکت ایران کیش برگزار شد، ایرج عاشورخانی به عنوان برنده این جشنواره، جایزه خود را دریافت کرد.

    همچنین در این مرحله (نهایی) از این جشنواره به 10 پذیرنده از مشتریان بانک تجارت که بیشترین امتیاز را از محل فروش از طریق دستگاه های pos شرکت ایران کیش کسب کرده بودند 10 عدد گوشی تلفن همراه آیفون7 اهدا شد.

    جشنواره پات، از بهمن ماه سال94 در بین پذیرندگان دستگاه های pos  بانک آغاز شد و طی برگزاری این جشنواره تعداد چهار دستگاه خودرو MG3 و160 عدد گوشی تلفن همراه آیفون به پذیرندگان حقیقی که بیشترین امتیاز را با استفاده از دستگاه های POS شرکت ایران کیش کسب کرده بودند، اهدا گردید.

    دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان دستگاههای POS شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره های این شرکت به سایت اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankish.com مراجعه نمایند.     

    لازم به ذکر است شرکت ایران کیش یکی از مهم ترین تامین کنندگان خدمات دستگاه های پایانه فروش بانک تجارت در کشور بوده و تاکنون بیش از یک صد هزار دستگاه pos این شرکت در واحدهای صنفی مشتری بانک تجارت در اقصی نقاط کشور نصب شده است.

    برچسب ها