عصر خودرو

نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس:

سرمایه‌گذاری توتال در ایران مسیر استفاده از فناوری را باز می‌کند

عصر بازار- نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس بابیان اینکه نظام پولی و بانکداری اسلامی باید اصلاح و به روز شود، گفت: سرمایه‌گذاری توتال در ایران مسیر استفاده از فناوری روز را باز می‌کند.

سرمایه‌گذاری توتال در ایران مسیر استفاده از فناوری را باز می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، احمد همتی پیش از ظهر شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام(ره) استانداری بابیان اینکه قوانین بانکداری ایران به دوران جنگ منتهی می‌شود که بررسی‌ها نشان می‌دهد علیرغم گذشت سه دهه از انقلاب هنوز معاملات با شیوه 30سال پیش صورت می‌گیرد لذا با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی حاکم در جامعه می‌طلبد تا قانون نظام بانکی اصلاح شود، ابراز داشت: در برنامه ششم توسعه برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در حوزه شفاف‌سازی نظام پولی و مالیاتی و بانکداری صورت گرفته است.

    وی ضمن تاکید بر اینکه باید زمینه همکاری‌های گسترده ایران با دیگر کشورهای دنیا فراهم شود، افزود: قراردادهای بزرگ اقتصادی مانند قرارداد نفتی توتال، کشور را در مسیر پیشرفت و افزایش رونق اقتصادی سوق می‌دهد.

    نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر بابیان اینکه قاچاق کالا انگیزه تولیدکنندگان ایرانی را در راستای اقتصاد مقاومتی کاهش می‌دهد، ابراز داشت: درزمینهٔ مبارزه با قاچاق کالا باید استانداردسازی کالاهای ایرانی در اولویت قرار گیرد چراکه هرچه کالای باکیفیت‌تری را در بازارها عرضه کنیم تقاضا برای خرید آن نیز افزون‌تر می‌شود و در گام دوم باید با فساد اداری مقابله جدی صورت گیرد تا اعتماد عمومی تقویت شود.

    همتی در ادامه تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن بی‌ثباتی اقتصادی در جامعه است لذا می‌کوشد تا از طریق قاچاق کالا به ثبات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه لطمه وارد کند لذا با ایجاد فضای آرام ثبات اقتصادی، دشمنان از پیاده‌سازی اهداف شوم خود مأیوس خواهند شد.

    وی افزود: تا زمانی که فرهنگ‌سازی درستی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا صورت نگیرد نمی‌توان با آن مقابله جدی کرد لذا این مهم می‌طلبد تا به‌منظور مبارزه علمی و دقیق با انواع تخلفات در حوزه قاچاق کالا، فرهنگ حمایت از  کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کنیم.

    برچسب ها