عصر خودرو

با آرای ۲۵هزار مشتری تایید شد؛

شعار بانکی بانک شهر محبوب‌ترین در میان بانک‌ها

عصر بازار- شعار بانک شهر در دومین جشنواره سالانه "بانک محبوب من" به انتخاب ۲۵هزار مشتری، به عنوان محبوب‌ترین شعار بانکی معرفی شد.

شعار بانکی بانک شهر محبوب‌ترین در میان بانک‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار»، دومین جشنواره سالانه بانک محبوب من در پاییز94، در حالی آغاز شد که تمامی بانک‌های کشور، در این جشنواره در معرض قضاوت مشتریان و شهروندان قرار گرفتند.
    در این دوره از جشنواره که پس از 29روز به کار خود پایان داد، بالغ بر 21هزار و 400نفر از مشتریان به بانک محبوب خود رای دادند که شعار بانک شهر با عنوان "نوآوری در خدمت" در این میان به انتخاب 25هزار مشتری به عنوان محبوب‌ترین شعار بانکی معرفی شد.
    در قرعه‌کشی این جشنواره که با حضور مدیران سایت‌های بانکی، وب‌سایت دیجی کالا، اصحاب رسانه‌ها و همچنین نمایندگان روابط‌عمومی بانک‌های کشور برگزار شد، بانک شهر موفق شد تا برگزیده مشتریان در شعار محبوب باشد.
    بر این اساس، دومین جشنواره سالانه بانک محبوب من در پاییز94، به مدت 29روز در معرض دید مخاطبان قرار داشت که مشتریان این امکان را داشتند تا علاوه بر انتخاب بانک محبوب خود و پاسخ دادن به سئوالاتی در خصوص خدمات بانکی، شانس خود برای برنده شدن 4دستگاه آیفون6 را نیز امتحان کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها