عصر خودرو

معاون توانیر:

مصرف انرژی در ایران چهار برابر متوسط جهان است

عصر بازار- معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: میزان مصرف انرژی در ایران نسبت به کشور ژاپن ۱۴ برابر و به طور متوسط نسبت به جهان چهار برابر است.

مصرف انرژی در ایران چهار برابر متوسط جهان است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، محمدرضا حقی فام روز پنجشنبه در جمع رابطان مدیریت مصرف مدارس یزد با بیان اهمیت نقش اولیاء مدرسه در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق اظهار کرد: اقتصاد کشور ، آینده فرزندان و سلامتی جامعه متاثر از مدیریت مصرف انرژی است و شاخص انرژی در کشور ما بسیار بالاست که بخشی از کاهش مصرف انرژی در منازل می تواند با آموزش در مدارس و مراکز آموزشی فرهنگ سازی شود.

    وی با بیان اینکه تولید برق تحت تاثیر آب است، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از آب کشور که می تواند به شرب تبدیل شود در نیروگاه های کشور مصرف می شود و مدیریت این بخش در مدیریت مصرف آب موثر است.

    معاون شرکت توانیر در این آیین با اهدای لوح تقدیر به سه رابط برتر مدیریت مصرف مدارس، در نمایشگاه مدیریت مصرف برق شرکت و از فعالیت های هنری کودکان دیدن کرد.

    روز چهارشنبه 14 تیرماه مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه شبکه برق کشور امروز شرایط نامطلوبی را سپری کرده از ثبت یک رکورد تاریخی در مصرف برق به میزان 55 هزار و 364 مگاوات خبر داده بود.

    برچسب ها