عصر خودرو

دویچه بانک آلمان درخواست دموکرات‌ها برای ارائه اطلاعات مالی ترامپ را رد کرد

عصر بازار- بزرگ‌ترین بانک آلمان درخواست نمایندگان حزب دموکرات در کنگره آمریکا برای ارائه جزئیات فعالیت‌های مالی ترامپ را رد کرد.

دویچه بانک آلمان درخواست دموکرات‌ها برای ارائه اطلاعات مالی ترامپ را رد کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، بزرگ‌ترین بانک آلمان، درخواست نمایندگان حزب دموکرات آمریکا برای افشای جزئیات فعالیت‌های مالی ترامپ را به بهانه حفاظت از حریم خصوصی رد کرد. این بانک پیشتر میلیون‌ها دلار به شرکت‌های زیرمجموعه ترامپ وام داده است.

    این بانک طی بیانیه‌ای اعلام کرد ما با احترام درخواست نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا را برای افشای اطلاعات مالی محرمانه دونالد ترامپ را رد می‌کنیم.

    مکسین واترز و 4 نماینده دیگر دموکرات کنگره آمریکا پیشتر از دویچه بانک خواسته بودند تا اطلاعات حساب مالی ترامپ در این بانک را افشا کند.

    واترز طی گزارشی اعلام کرده است ترامپ نشان داده که چیزهای زیادی برای پنهان کردن دارد و به نظر می‌رسد دویچه بانک می‌خواهد اطلاعات این مقام آمریکایی را برای وی پنهان کند.

    وی ادامه داد: تلاش‌های ترامپ، خانواده وی و شرکای وی و همچین دویچه بانک آلمان برای جلوگیری از بازرسی‌ها تنها شرایط برای حل و پیگیری جریان پولی ترامپ را سخت‌تر می‌کند.

    در حال حاضر دموکرات‌ها قدرت لازم برای اجبار دویچه بانک در افشای اطلاعات مالی ترامپ را ندارند. تنها کمیته خدمات مالی می‌تواند با صدور یک حکم این بانک را مجبور به ارائه اطلاعات مالی ترامپ کند که مانع اصلی در این راه این است که نمایندگان جمهوری‌خواه نیز باید با این مسئله موافقت کنند.

    برچسب ها