عصر خودرو

کاربر موبایل بانک تجارت برنده یک دستگاه لیفان شد

عصر بازار- مراسم قرعه کشی خریداران شارژ تلفن همراه از موبایل بانک تجارت برگزار و حسن بهرام نژاد از شاهین شهر اصفهان برنده یک دستگاه خودرو لیفان ۶۲۰ شد.

کاربر موبایل بانک تجارت برنده یک دستگاه لیفان شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، عصر شنبه دهم تیرماه قرعه کشی جایزه یک دستگاه خودرو لیفان 620  در بین چهار میلیون نفر واجد شرایط برگزار شد و در نهایت حسن بهرام نژاد یکی از کاربران موبایل بانک تجارت که شارژ سیم کارت همراه خود را از طریق این ابزار پرداخت انجام می‌دهد به عنوان برنده خوش شانس این جایزه معرفی گردید.

    در ابتدای این مراسم جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت عصر دانش افزار به عنوان شرکت پشتیبان موبایل بانک تجارت به معرفی دیگر خدمات این شرکت از جمله تجارت پی و سبزپرداز پرداختند.

    گفتنی است، موبایل بانک تجارت به عنوان یکی از ابزارهای پرداخت پیشرو با خدماتی همچون پرداخت قبض، انواع انتقال وجه، تکانک و ... در سال‌های اخیر از سوی بانک مرکزی به عنوان موبایل بانک برتر کشور معرفی شده است.

    هم میهنان گرامی می توانند آخرین نسخه اپلیکیشن موبایل بانک تجارت را برای سیستمهای عامل اندروید، IOS  و یا ویندوزفون از پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir دریافت و نصب کنند.

    برچسب ها