عصر خودرو

با هدف توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان صورت گرفت؛

رایزنی عمانی‌ها با مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک تحقیقاتی اصفهان

عصر بازار- گروهی از تجار و بازرگانان عمانی به منظور آشنایی با ظرفیت‌ها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.

رایزنی عمانی‌ها با مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک تحقیقاتی اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، سیف الصالحی، رئیس هیات تجاری از کشور عمان در این بازدید ضمن آشنایی با فعالیت‌های شهرک و شرکت‌ها و موسسات فناوری، قابلیت‌ها و محصولات این شرکت‌ها را برای حضور در بازار عمان مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این راستا تعاملات و رایزنی‌های خوبی با برخی مدیران عامل شرکت‌های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان انجام شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور این شرکت‌ها در مراکز تجاری عمان باشیم.

    در این بازدید، فعالیت‌ها و اقدامات شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در حوزه ارتباطات بین‌المللی بویژه تعاملات قبلی شهرک با کشور عمان نظیر برگزاری نشست سه روزه انتقال تجربه مدیریت پارک‌های علم و فناوری در شهر مسقط عمان و متعاقب آن برگزاری تور فناوری جهت حضور شرکت‌های فناور شهرک در عمان به هیات تجاری و بازرگانی عمانی ارائه شد.

    در پایان، اعضای این گروه تجاری از برخی شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کرده و زمینه توسعه همکاری‌های اقتصادی مشترک را بررسی کردند.

    شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که با ماموریت حمایت از رشد و توسعه شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان فعالیت می‌کند، در سال‌های اخیر توسعه ارتباطات بین‌المللی این شرکت‌ها را به عنوان یک برنامه محوری در دستور کار داشته و برگزاری تورهای فناوری در کشورهای خارجی، فراهم کردن زمینه حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی و نیز برگزاری جلسات مشترک بین مدیران عامل واحدهای فناور با تجار و بازرگانان خارجی، بخشی از خدمات با ارزش‌افزوده شهرک در این زمینه بوده است.

    برچسب ها