عصر خودرو

آنلاین با معاملات بازار فیزیکی بورس کالا

بوی زعفران در تالار نقره ای پیچید

عصر بازار: تا دقایقی دیگر ۶ هزار و ۲۵۰ تن محصول کشاورزی و همچنین ۵ کیلوگرم زعفران روی تابلو عرضه بورس کالا می رود و در صورت وجود تقاضا ۲ هزار و ۱۵۰ تن دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد شد.

بوی زعفران در تالار نقره ای پیچید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز در تالار کشاورزی شرکت تجارت زعفران بیتا 5 کیلوگرم زعفران به ارزش 325 میلیون ریال روی تابلو عرضه می رود. 
    همچنین 200 تن شکر با قیمت پایه 2 هزار و 265 تومان روی تابلو عرضه بورس کالا می رود و در صورت وجود تقاضا 200 تن دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد شد.
    امروز در تالار کشاورزی 4 هزار تن گندم دوروم توسط شرکت بازرگانی دولتی با قیمت پایه یک هزار و 150 تومان راهی معاملات امروز می شود. بازرگانی دولتی همچنین دو محصول خارجی شامل یک هزار تن روغن خام آفتابگردان اوکراین با قیمت پایه 2 هزار و 800 تومان (در صورت تقاضا یک هزار تن افزایش عرضه خواهد داشت) و 50 تن روغن خام سویا آرژانتین (در صورت تقاضا 950 تن دیگر نیز عرضه خواهد شد) با قیمت پایه 2 هزار و 500 تومان برای هر کیلوگرم عرضه خواهد کرد.
    گندم خوراکی روسیه نیز توسط شرکت والاتجارت به پرور به میزان یک هزار تن و با قیمت پایه 885 تومان برای هر کیلوگرم روی تابلو تالار کشاورزی می رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها