عصر خودرو

۱۲۰ هزار تن انواع کالا روی تابلوی معالاتی

فلز سرخ میهمان تالار نقره ای

عصر بازار: تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز ۲۶ مهرماه، شاهد عرضه بیش از ۲۲ هزار تن محصولات شرکت ملی صنایع مس ایران است.

فلز سرخ میهمان تالار نقره ای
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، یک هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران با قیمت 179 هزار و 294 ریال روی تابلوی عرضه می رود. این شرکت همچنین، یک هزار تن مس مفتول را با قیمت 186 هزار و 740 ریال راهی تالار معاملات می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به 20 هزار تن انواع مس کم عیار، 140 تن سولفور مولیبدن و  18 تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

    علاوه بر این، 100 تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان با قیمت پایه 187 هزار و 290 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

    این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 45 هزار و 400 تن انواع قیر، 25 هزار تن وکیوم باتوم، هشت هزار تن لوب کات، 7652 تن انواع ماده پتروشیمیایی و دو هزار تن گوگرد کلوخه روانه تالار معاملاتی می شود.

    تالار صادراتی نیز شاهد عرضه 800 تن قیر 6070 و 550 تن عایق رطوبتی است.

    گفتنی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، چهار هزار تن گندم دروم، 1050 تن روغن خام، یکهزار تن گندم خوراکی، 200 تن برنج وارداتی، 200 تن شکرسفید و پنج کیلو گرم زعفران روی تابلوی عرضه می رود.

    براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود 120 هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران عرضه می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها