عصر خودرو

ثقفی عنوان کرد:

برداشتن قدم‌های بلند برای دستیابی به افق معدنی ۱۴۰۴

عصر بازار- مهدی ثقفی گفت:با تقویت دانش فنی و تکنولوژی در حوزه بهره برداری از معادن،می توانیم به ظرفیت استخراج ۱۶۰ میلیون تن برسیم.

برداشتن قدم‌های بلند برای دستیابی به افق معدنی ۱۴۰۴
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ثقفی ، عضو هییت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو)گفت:شاید ما درنقطه ماکزیمم قادر به تولید 160 میلیون تن فولاد در سال باشیم و این میزان فاصله زیادی با هدف گذاری افق 1404 دارد و حتی بنظر برخی ،رسیدن به این رقم غیرممکن است.

    وی در ادامه افزود:در حال حاضر معادن چادرملو و گل گهر در مجموع 50 تا 60 میلیون تن دارند اما با وجود سرمایه گذاری هایی که درماشین آلات معدنی صورت گرفته و جویینت ونچرهایی که با سرمایه گذاران خارجی داشته ایم،امیدواریم ظرفیت ها در این حوزه افزایش ناگهانی داشته باشد.

    ثقفی تصریح کرد:برای اولین بار در کشور توانستیم با تعیین اعتبار برای کارفرمایان،آنها را موظف به خرید ماشین آلات معدنی کنیم واین خود یک گام بزرگ در جهت پیشرفت در حوزه ماشین آلات معدنی به حساب می آید.

    عضو هییت عامل ایمیدرو در پایان یادآور شد:با تقویت دانش فنی و تکنولوژی در حوزه بهره برداری از معادن،می توانیم به ظرفیت استخراج 160 میلیون تن برسیم که نه تنها رکورد بی نظیری در خاورمیانه بوده بلکه در آسیا هم تا بحال اتفاق نیفتاده است.

    برچسب ها