عصر خودرو

مدیرعامل بانک تجارت پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

عصر بازار- محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت با انتشار پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به کارکنان سیستم بانکی و هموطنان تبریک گفت.

مدیرعامل بانک تجارت پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت، متن پیام مدیرعامل بانک تجارت به شرح زیر است:

     

    بسمه تعالی

    رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن و ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک بندگی خداوند را پیشه کردند و توشه‌ای از تقوا برگرفتند و آخرت خویش را آباد کردند. مؤمنانی که در ماه صیام زمزمه وجودشان تلاوت قرآن و قیام و قعودشان در نماز و عبادت  و خدمت به خلق گذشت.
    عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای دور کردن گناه و پلیدی از دل ها و جان ها است؛ امید که بتوانیم به یاری خداوند متعال برکت یک ماه بندگی را در تمام سال حفظ نماییم.
    در این ماه کارکنان بانک تجارت به عنوان خدمتگزار هموطنان با زبان روزه صادقانه تلاش کردند تا به بهترین شکل پاسخگوی مشتریان باشند و لبخند رضایت را بر چهره روزه داران بنشانند. اکنون بانک تجارت به عنوان یکی از بانک‌های بزرگ کشور با عملکرد شفاف خود در فضای اقتصادی کشور تلاش دارد با توکل به خداوند متعال و به برکت حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر، همچون گذشته پشتیبانی مطمئن برای مشتریان عزیز و فعالان اقتصادی کشور باشد.
    اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به همه مسلمین جهان به خصوص کارکنان سیستم بانکی کشور، از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌نمایم.
    محمدابراهیم مقدم
    مدیرعامل بانک تجارت

    برچسب ها