عصر خودرو

به کمک استارتاپ ها؛

ایده های گردشگری تجاری سازی می شوند

عصر بازار- نخستین استارتاپ دموی گردشگری در راستای تجاری سازی ایده های فناورانه در این زمینه در تاریخ دوازدهم مردادماه سال جاری برگزار می شود.

ایده های گردشگری تجاری سازی می شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، ایمان مهدی زاده دبیر اجرایی نخستین استارتاپ دموی گردشگری اظهار داشت:  پس از برجام، گردشگری یکی از صنایع رو به رشد کشور است که در تولید ناخالص ملی نقش مهمی دارد. با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای توسعه گردشگری و تاکید رئیس جمهور برای رونق این صنعت و استفاده از پتانسیل های درآمدی گردشگری، نخستین نیاز جامعه ما به روز شدن تکنولوژی و ابزار بازاریابی است.

    وی افزود: از این رو تصمیم گرفتیم نیازهای تکنولوژی را با سریع ترین روش های بومی تامین کنیم که استارتاپ ها بهترین گزینه به شمار می آیند.

    مهدی زاده عنوان کرد: دو شرکت که در این زمینه فعال هستند و در راستای دانش بنیان شدن قدم برداشته اند تا در مسیر توسعه کشور با شعار«پلی می سازیم میان دانش و صنعت گردشگری»، توسعه زیرساخت های گردشگری و آی تی را در دستور کار خود قرار دهند.

    به گفته وی، نیاز سنجی گردشگری و معرفی طراحان و ایده پردازان به سرمایه گذاران این عرصه از برنامه های در دست اقدام این دو شرکت بخش خصوصی محسوب می شود. محورهای این رویداد کارآفرینی حوزه گردشگری؛ گردشگری و اقامت، گردشگری و صنایع دستی، گردشگری مجازی و گردشگری و تفریح است و طرح های مرتبط با این محورها گزینش می شوند.

    دبیر اجرایی نخستین استارتاپ دموی گردشگری با بیان اینکه برای بخش داوری از فناوران کارآفرین و مدیران موفق حوزه های گردشگری و آی تی استفاده خواهد شد، اظهار داشت: این رویداد با همت اتاق بازرگانی ایران و کمیسیون گردشگری اتاق برگزار و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه خواهد یافت.

    وی افزود: به زودی برنامه برگزاری 10 استارتاپ گردشگری با محورهای متعدد در شهرهای مختلف ایران توسط بخش خصوصی اعلام می شود.

    مهدی زاده گفت: این رویداد با حمایت فن بازار ملی ایران، حمایت پارک فناوری پردیس و بخش خصوصی برگزار می شود.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو