عصر خودرو

آنلاین با معاملات بازار فیزیکی بورس کالا

بیش از ۱۶ هزار تن محصول روی تابلو عرضه تالار کشاورزی

عصر بازار: تا دقایقی دیگر ۱۶ هزار و ۶۵۰ تن محصول کشاورزی در بورس کالا عرضه می شود و در صورت وجود تقاضا ۳ هزار و ۵۰ تن دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد شد.

بیش از ۱۶ هزار تن محصول روی تابلو عرضه تالار کشاورزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، بزرگترین عرضه امروز تالار کشاورزی بورس کالا مربوط به 10 هزار و 500 تن ذرت دانه ای استان تهران است که توسط اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران روی تابلو عرضه می رود. قیمت پایه برای هر کیلوگرم ذرت دانه ای 700 تومان تعیین شده و تا قیمت 770 تومان نیز رقابت برای آن مجاز است.
    امروز شرکت بازرگانی دولتی ایران با عرضه 5 هزار و 150 تن کالا در معاملات امروز حضور دارد. مهم ترین عرضه این شرکت مربوط به محصول شکر است که این روزها معامله گران برای خرید آن به رقابت می پردازند و تنها محصول تالار کشاورزی است که بیشتر از قیمت پایه معامله می شود. بر این اساس امروز یکصد تن شکر سفید کارخانه قند جوین روی تابلو عرضه می رود و در صورت وجود تقاضا که به احتمال زیاد وجود خواهد داشت یکصد تن دیگر عرضه خواهد شد. قیمت پایه شکر 2 هزار  100 تومان برای هر کیلوگرم تعیین شده است.
    گندم دوروم یکی دیگر از عرضه های شرکت بازرگانی دولتی ایران است که با 4 هزار تن در فهرست عرضه های امروز تالار کشاورزی قرار دارد. قیمت پایه این محصول یک هزار و 155 تومان برای هر میلوگرم تعیین شده است. امروز همچنین 50 روغن خام سویا کشور آرژانتین با قیمت پایه 2 هزار و 500 تومان در هر کیلوگرم عرضه خواهد شد. در صورت تقاضا 950 تن دیگر نیز برای عرضه موجود است.
    در عرضه های امروز یک هزار تن روغن خام آفتابگردان اوکراین نیز قرار دارد که در صورت وجود تقاضا یک هزار تن دیگر نیز به این مییزان اضافه خواهد شد. قیمت پایه این محصول 2 هزار و 800 تومان برای هر کیلوگرم تعیین شده است.
    کنجاله سویا پرک نیز با قیمت پایه یک هزار و 350 تومان برای هر کیلوگرم در عرضه های امروز قرار دارد. شرکت توسعه بحار تجارت عرضه کننده یک هزار تن کنجاله سویا پرک است و در صورت وجود تقاضا یک هزار تن دیگر نیز راهی تالار کشاورزی بورس کالا خواهد کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها