عصر خودرو

صندوق بازنشستگی نفت به زودی پتروشیمی دهلران را اجرایی می کند

عصر بازار- نماینده شهرستان های دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی از ورود صندوق بازنشستگی نفت برای اجرای پتروشیمی دهلران خبر داد.

صندوق بازنشستگی نفت به زودی پتروشیمی دهلران را اجرایی می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، شادمهر کاظم زاده روز دوشنبه در نشست شورای اداری دهلران اظهار کرد: صندوق بازنشستگی وزارت نفت بعنوان سرمایه گذار این پروژه تعیین شده و به زودی این پروژه وارد فاز اجرایی می شود.
    وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ان جی ال دهلران و فعالیت این پروژه گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد شتاب بخشی در عملیات اجرایی این پروژه باشیم چراکه نقش آن در اشتغال منطقه مهم است و این مهم به جد دنبال می شود.
    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استفاده از نیروهای بومی در شرکت های منطقه در جهت رفع مشکل بیکاری از دیگر موضوعاتی است که به جد در دستور کار است.
    کاظم زاده افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه در شرایط برابر اولویت با نیروهای بومی است و این مهم باید در شرکت های منطقه لحاظ شود.
    وی با اشاره به رایزنی ها در کمیسیون تلفیق برای بودجه استان اضافه کرد: این مهم منجر به نتیجه شد و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم شاهد شتاب بخشی در عملیات اجرایی پروژه های مهم و تاثیر گذار شهرستان باشیم.
    وی بیکاری را مشکلات کشور دانست و گفت: تلاش می شود تا با بهره گیری از همه ظرفیت ها و برنامه ریزی منسجم شاهد رفع این مشکل در حوزه انتخابیه باشیم.
    وی از پیگیری ها برای مرز چیلات خبر داد و افزود: بازارچه چیلات نهایی شده و اجرایی شدن آن نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.
    نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات تروریستی داعش گفت: امروز دیگر زمان زدن و در رفتن تمام شده و اقدامات آنها در شهادت هموطنان ما بی جواب نمی ماند.
    کاظم زاده سپاه را بازوی توانمند جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقدامات سپاه نشان داد که هیچ حرکتی و اقدامی بی پاسخ نخواهد ماند و این را دشمنان نظام بخوبی دریافت کرده اند.
    وی بر ضرورت حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و افزود: شرکت در راهپیمایی این روز نشان از وحدت و اتحاد مسلمانان در حمایت از مظلومان است و مردم نیز در این روز عظمت و اقتدار و وحدت خود را به نمایش می گذارند.

    برچسب ها