عصر خودرو

شرکت کالک چین هم به صف متقاضیان بوئینگ ۷۳۷ مکس پیوست

عصر بازار- شرکت هولدینگ لیزینگ هواپیمای چین (CALC) هم در میان مشتریان آغازین ورژن جدید و بزرگ‌تر هواپیمای جت مسافربری ۷۳۷ مکس ۱۰ است.

شرکت کالک چین هم به صف متقاضیان بوئینگ ۷۳۷ مکس پیوست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، دو منبع صنعتی روز یک‌شنبه گزارش دادند: شرکت هولدینگ لیزینگ هواپیمای چین (CALC) هم در میان مشتریان آغازین ورژن جدید و بزرگ‌تر هواپیمای جت مسافربری 737 مکس 10 است.

    بوئینگ 737 مکس 10 در نمایشگاه هوایی پاریس در روز دوشنبه با پشتیبانی حداقل دو شرکت چینی اجاره دهنده هواپیما –کالک و واحد هوانوردی بانک توسعه چین- معرفی خواهد شد. این دو شرکت پیشتر این هفته از علاقه خود به این هواپیما خبر داده بودند.

    بوئینگ و کالک از ارائه هرگونه توضیحی خودداری کردند.

    طبق آنچه که توسط شرکت لیزینگ هنگ‌کنگی در این هفته اعلام شده است؛ خرید کالک از جدیدترین ورژن پرفروش‌ترین هواپیمای جت بوئینگ، شامل سفارش 50 هواپیما از خانواده 737 مکس خواهد بود.

    کالک که مالکیت بخشی از آن با بانک «اور برایت» چین است، روز پنجشنبه به صورت کلی از این سفارش خبر داده بود اما جزئیاتی از نوع مدل هواپیما را ارائه نکرده بود.

    این اولین سفارش این شرکت است که به بوئینگ داده میشود و با توجه به خریدهای قبلی این شرکت از ایرباس در دارایی‌های این شرکت ایجاد تنوع خواهد کرد.

    طبق آنچه که منابع صنعتی گفته اند با معرفی بوئینگ 737 مکس 10 در بزرگترین نمایشگاه هوایی جهان، این شرکت 150 سفارش که اغلب حجمی کوچک تا متوسط دارند از خطوط هوایی جهان دریافت می‌کند.

    برچسب ها